Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) Budapest (1) budapest (12) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) falatozó (5) Falatozó (1) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) Hentes (1) hentes (2) Hurka (1) hurka (5) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) kolbász (6) Kolbász (1) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) Terasz (1) terasz (2) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) XI (2) xi (3) XIII (1) xiii (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

Új Hullám Étterem Pizzéria, Győr

2009.12.05. 10:05 rezirap

Jó Étvágyat!

Míg Pacalvadász kolléga a győri Zöld Elefántot próbálta ki ebédelőhely szempontjából, jómagam aznap másfél óra eltéréssel szintén Győrben kötöttem ki, viszont pont az átellenes oldalán a városnak (így bukta a blogebéd, meg az idősíkok sem egyeztek). Már inkább kétórába szaladt az idő, és már a hasam is korgott rendesen, ahogy szokott, mikor egy menütáblát pillantottam meg a hédervári úton kifelé. Menet közben nem volt olvasható, leparkoltam hát, és sanda pillantást dobva a táblára gyorsan döntöttem, itt eszek valamit.

Ahogy mondani szokás, elég felhasználóbarát árakat mutat az információközlő, meg Borsodi Sör a balfelsőbe, alatta a gulyásleves, ABCD választási lehetőségek, csábító girosztál, hát lehet ennek ellenállni? Régen itt "komoly" disco működött, így nem ért nagy meglepetésként, hogy bent jótékony félhomály uralkodik, nem sokan voltak rajtam kívül, lévén ebédidőnek lassacskán vége, meg van cigizős és külön leválasztva a nemcigizős rész. Mire beértem, kényelmesen lehuppantam egy boxba, már jól el is felejtettem a kiírást, az ABCD variánsokat. Sebaj, majd megkérdezem a felszolgálót. (Na jó, a girosztálra emlékeztem...)

Ahogy úcsörgök magamban, egyszer csak egy csajszi már be is játszotta elém a gulyásleveses mélytányért, meg kérdi, hogy mit ennék másodikra. Mivel a girosztálba nem nagyon volt bizodalmam (első kinézetre nem egy giroszos hely, na, a Dunakapu téren volt jó girosz A görögbe régen, de ahogy láttam már az se A görög...) így adtam vissza a kérdést a csajszinak, hogy mit érdemes, ha éhes vagyok. Ezen a kérdésen kicsit meglepődött, a gombapaprikást, majd a bécsi szeletet ajánlotta. Választásom a bécsire esett, fogalmam sincs, miért. Ja, és még kértem a leveshez kenyeret is, mert úgy néztem, elsőre el fogja kérni. Nem tévedtem ezúttal.(a benti képek a félhomály miatt sokat nem mutatnak, de annyira nincs is nagyon mit...)

Szóval: Jááá he! Ilyen gulyáslevest utoljára fogalmam sincsen hol ettem. Volt benne egy kis anyag, meg szine is volt, viszont íze, na az semmi. Megkezeltem egy evőkanál borssal, valamit segített, a kenyér hozzá meg sokat. Tényleg furcsa volt, hogy alig van íze, vesszekmeg. Ettől függetlenül benyomtam mind egy szálig, meg egy jó adag kenyeret is, mert az finom is volt, meg puha is, én meg éhes.

Ahogy végeztem, már jött is a bécsi, ez e! Akkora volt a hús, hogy majd lelógott a tányérról, rizsa bőven, vágott savanya meg mutatóba. Egész örültem, hogy mekkora adag, aztán neki is láttam a fogyasztásnak. Itt megint érdekes érzés kapott el, azaz echte menza érzés, kaja van előttem, talán bőven is, viszont meghatározó íze valahogy egyiknek sincs, de semmi, talán a vágott savanyúé. A rizs meg a hús persze ehető, sőt nincs papírlapra klopfolva, de vazz, ize az zérus. Én nem válogatok, menzán nőttem fel, így ha éhes vagyok, megeszem, ami a tányéron van, ezt is benyomtam mind egy szálig (jó, maradt egy kis rizsa...), és ez a kaja egyáltalán nem volt rossz, csak nem volt íze. Az éhségemet csillapította, tele lett a hasam, még tűnődtem egy kicsit, a kajarész addigra teljesen kiürült, majd mentem fizetni ki a bejárattal szembe lévő pulthoz. Kifelé menet a csajszi rákérdezett, hogy jól laktam-e? Ez azért pozitív! A kiírás szerint 720 lett a vége, telelaktam, árban nem lehet mondani, hogy vészes, az adag is megfelelő. Levettem ám, hogy az egyetem közelsége miatt diáketetőnek van pozícionálva a hely, annak simán jó is! Pontokat is adok, szokás:

Parkolás: 3/5 (csak személykocsinak, nyergessel nem is tudom...)

Adag: 4/5 (egész jól telít)

Íz: 2/5 (eriggy a helyedre kettes)
 
Kiszolgálás: 4/5 (nem profi, de lelkes)
 
Ár: 4/5 (érzésre)
 
A jóebéd után beugrottam a szomszéd gazdaságosba valami lónyálért meg két balatonszeletért desszertnek, ja és az olcsóvoltos srácoknak tesztanyagot is találtam!
 
Az egységet a Hédervári úton a kisteszkó mellett találjátok! Ennyi!

 

4 komment

Címkék: menü rizsa győr menza gulyásleves bécsiszelet

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr771574079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tamas4232 2009.12.07. 23:15:14

Tisztelt "szimpatikus" Pacalvadász!
Elolvastam az ön irományát a gulyáslevesről és a rántott húsról!
Íme az én észrevételeim: Kollégáimmal majd' mindennap az említett étteremben ebédelünk-nem volt ez másképp dec. 1-jén sem... Nem volt íze a levesnek? Ez vicc. Mi máshogy éreztük. Leves imádó barátaim minden alkalommal az utolsó cseppig megeszik a levest-és ez nem véletlen...és soha nem tettünk bele egy kanál borsot. Mert benne van, aminek benne kell lennie.
A rizs pedig? Több-szintén itt ebédelő ismerősöm-csak itt eszi meg a rizst, ami nem száraz, nem ragacsos. A bécsi szelet pedig-amint azt Ön is látta-rendszeresen szinte lelóg a tányérról, és nem azért, mert agyon van klopfolva. Az íze pedig teljesen megfelel egy ilyen helyen, ahol naponta rengetegen választják ezt a menüt. Extra fűszerezést nem menüs ebédnél kell elvárni. (Erre találták ki a sokcsillagos éttermek a'la carte kínálatát.) A tányéron levő saláta pedig díszítés, nem savanyúság.
Néhány gondolat az Ön kritikai stílusáról: ilyen egyszerű stílussal és gyenge szókinccsel én nem kritizálnék, hanem havat lapátolnék vagy füvet nyírnék. "Jááá he!"
"Tényleg furcsa volt, hogy alig van íze, vesszekmeg." vagy "de vazz, ize az zérus", esetleg "már jött is a bécsi, ez e!" Ma már nincs minimális nyelvhasználati követelmény azokkal szemben, akik írásra szánják el magukat? Főként, ha másokat kritizálnak...
Remélem, ezért pénzt nem kap, mert az szégyen lenne.

Üdvözlettel: Miklóssy Tamás

Chester83 2009.12.08. 12:54:30

Tisztelt "ízlelőbimbó hiányos" Pacalvadász!

A fenti írásával kapcsolatban az a véleményem, hogy Ön nem kritikus, hanem egy írni nem tudó, "más dolgom éppen nem volt" típúsú blogfirkász.
Nem bántani akarom, csak nem szeretem az olyan "kritikákat", ahol a hozzá nem értés párosul némi rosszindulattal. Persze az sem elhanyagolható, hogy manapság mindenki a rossz dolgokra kapja fel a fejét nem pedig a jóra. Így nyilvánvaló hírértékileg Önnek így sokkal érdekesebb a "kritikája".
Viszont, ha igaza van rengeteg rossz "íz"-lésű ember sétálgat Győr utcáin, aki nem szeret finomakat enni. Nem is beszélve a sok vidékről jött egyetemistáról, aki állítólag azért válassza ezt az éttermet, mert a hazai ízeket juttatja eszébe minden ebéd.
Délben sorban állunk ezen az "íze zérus menzás" helyen mikor lesz szabad asztal. Nem 20-30 emberről beszélünk, hiszen az étteremben egyszerre kb. 70 ember fér el kényelmesen. A környéken még számos helyen lehetne elfogyasztani az ebédet hasonló áron menüs rendszerben mégsem ott kígyózik a sor.
Akkor most, hogy is van ez?
Megesszük az ebédet mint Ön az utolsó cseppig, pedig nem is ízlik? Visszamegyünk hiába ízetlen?
Egyébként a rántott húsnak elvileg mindenhol rántott hús íze van, ha nincs elégetve, ha nincs elsózva, más hibája nem nagyon lehet. Biztos, hogy Ön tudja milyen az a rántott hús?
Amennyiben igen, nem értem ezt a több száz embert, akik nap mint nap velem együtt itt ebédelnek...De sebaj, mi továbbra is megyünk, mert ezeket az ÍZEKET szeretjük!!!

Italboltos Sanyi · http://obudakocsma.blog.hu 2009.12.09. 00:43:43

Uraim! Toljátok szorgosan a posztokat, mintha nem lenne holnap. Kurvára jók vagytok, hiánypótló a blog.

Az álszent konyhatündérek pedig bekaphatják, ők nem érthetik :))

Üdv Óbudáról!

ixtom 2010.06.26. 12:57:42

Egy igazi kollégista nem finnyás, de szerintem semmi gond az ízekkel. (Sőt!)
Nekem egyáltalán nem a menza jut eszembe. Ahhoz az egyetemen lévő Széchenyi éttermet kéne kipróbálni...

A felszolgálók kedvesek, az ember jóllakik, ennyi pénzt bőven megér.
Ja és a gyros tál is finom.

Jó hely a Hullám! Megyek is enni. :)
süti beállítások módosítása