Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) budapest (12) Budapest (1) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) falatozó (5) Falatozó (1) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) Hentes (1) hentes (2) Hurka (1) hurka (5) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) kolbász (6) Kolbász (1) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) Terasz (1) terasz (2) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) xi (3) XI (2) xiii (1) XIII (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

Sanyi Sarok, Siófok

2020.06.05. 18:06 rezirap

Jó Étvágyat!

sanyis.jpgVolt egy kis szünet megint na, de hát így megy ez. A Sarokban is még akkor jártam először amikor a cserépkályha vígan ontotta magából a finom meleget, erre a posztra meg most került sor. Van Siófokon most egy felrakó, amit szinte heti rendszerességgel útba kell ejtsek, így kellett találni valami megbízható, jó kaja vételi lehetőséget. Hozzá kell tenni hogy sokáig elvitelesbe vittük a kollégákkal az ételt, de most már megint nyitva, a rendes állapotok szerint.

Az első Sarkos kaja élményem még február vége felé volt, akkor még nem volt hiszti. Szokás szerint éhes voltam mint állat, és láttam hogy nyitva a hely a 7-es út mellett a vasúti átjárónál. Nagy nehezen letámasztottam a szerelvényt a főút mellett "persze hogy szabályosan"! Elég cidris idő volt kint, de bent a cserépkályha sokat dobott az érzeten. Amikor én voltam, max 2 asztalnál ülhettek, szóval nem volt tömeg. Arra gondoltam valamit gyorsan bevágok, hátha addig nem akad gondja a szerveknek a 40tonnás ideiglenes parkolásával. Az étlap tök jó, nem 100 oldalas, letisztult, érthető, nekem szimpatikus.

etlap.JPG

A készételek között meg ott a pacal körömmel, csillaggal. Na, akkor legyen ez, ne tököljünk. A pultnál kell kérni,fizetni, meg a kaját elhozni, nincs pincérkedés, nekem ez is tetszik. És persze itt jött is a csillag, mivel a köröm csak készlet erejéig van, nekem már nem volt, így maradt a sima megoldás. Kértem akkor így, kifizettem és kaptam egy barna "távirányítót".

img_2085.JPG

Gondoltam a tévén majd tudok vele kapcsolgatni, már ki is találtam hogy átkapcsolok a Múónika Sóra, de nem volt tévé, meg jobban megnézve a távirányítón is csak egy gomb. Hát majd csak lesz valami. Aztán 5-6 perc múlva a "távirányító" mint a rekedt trombitás elkezdett csípogni. Kicsit furcsán néztem, de kis segítséggel leesett, hogy ez volt a hívójel a pulthoz, hogy elkészült a fogás, elég gyorsan ment. A képen látható, szép piros tányérban a pacal foglal helyet, persze csalamádét és kenyeret is kértem hozzá ugye.

img_2086.JPG

Illat ügyileg, ami a második a kinézet után, teljes mértékben rendben volt, csak a finom fűszeres illat érződött, semmi nem odaillő. Aztán jött az első kanál, akarom mondani villa. Ilyesmi pacalt ettem már többször. Én úgy hívom hogy ez a "jó alap pacal". Az értelmezésem szerint ez egy tényleg jó, etalon pacal. Semmi extraság, semmi meglepő, egy jól elkészített, minőségi egytálétel. Éppen ezért nem is tudok csak ennyit írni róla: jó! Ez abból is látszik hogy mennyi maradt a tányéron. Ha jól emlékszem, mindenestül olyan 2000 Ft-ot fizettem, amivel pont jól is laktam, nem degeszre, de jól.

img_2087.JPG

Még megy ez a pontozás is:

  • Parkolás: 1/5 (szerelvénnyel nem egyszerű)
  • Kiszolgálás: 5/5 (a pultnál, nekem tetszik)
  • Íz: 4/5 (Jó, finom)
  • Adag: 4/5 (elég)
  • Ár/érték: 4/5 (ez is jó)

Azóta persze ettem itt mást is, főként a készételekből több fajtát, és mindegyiket csak ajánlani tudom, a vadas zsemlegombóccal az igazi békebeli, de a harcsapaprikás kapros-túrós nokedlivel is világbajnok. Ezekről lent lesz kép is, annak aki igényli.

Ahogy elnéztem van fácséjük, meg nyereményjáték, meg sütnek csülköt is, meg nézzétek meg!

(A KÉPEK BEILLESZTÉSE MEG EGYRE ROSSZABB A BLOG.HU SZERKESZTŐJÉBEN!!!

Máshogy akartam írni, de azért ez mégis csak egy kajás blog.

Ezért helyettük én kérek elnézést!)

img_2437.JPG

img_2449.JPG

komment

Címkék: étterem pacal csülök terasz siófok vadas csalamádé harcsapaprikás pacalpörkölt kerthelyiség

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr9615742722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása