Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) budapest (12) Budapest (1) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) falatozó (5) Falatozó (1) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) Hentes (1) hentes (2) Hurka (1) hurka (5) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) Kolbász (1) kolbász (6) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) terasz (2) Terasz (1) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) xi (3) XI (2) XIII (1) xiii (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

Éhségűző Büfé - Győr, audis körforgalom

2013.11.22. 07:21 rezirap

Jó Étvágyat!

01102013506.jpgKicsit megébresztem a blogot kvázi tetszhalotti álmából. Kettős oka is van az ébresztésnek. Az egyik, hogy már nagyon régen kellett volna írnom az Éhségűzőről, mert egy időben rendszeresen megálltam itt, és szerettem is, és mert nemrég hosszú kihagyás után megint betértem, és ezt meg is osztanám. A másik, hogy Stralis kolléga kűdött egy linket, én balga meg rákattintottam, és bele is olvastam, sikerült is jól felrántanom rajta magam. A linken keresztül betekintést nyerhetek (illetve mindenki) hogy hogyan dolgoznak a nemzeti fizetett kajatesztelők. Nagyon sok mindent kell még a Pacalvadásznak tanulnia ezen a fronton, én úgy érzem a kérdéses anyag áttanulmányozása után. Csak a kedvenc példám, és adom is az Éhségűzőt utána:

Uborka (1 db/adag)

Külső megjelenés:

Kb. 10 cm hosszú, 2 cm átmérőjű, jellegzetes olajzöld színű uborka.

Állomány:

Kívül ropogós, a közepe puha, nem jól érlelt.

Illat:

Erősen savanyú, nem harmonikus.

Íz:

Egyszerre erősen savanyú és túl édes. Nem harmonikus, nem kellemes. Édesítőszer íze kiérződik.

 

Ja és az esetek nagy többségébe a nem harmonikus a bevett frázis. Nem, nem is ragozom tovább, mindenkire rábízom inkább. Irigy vagyok, igen, nem tagadom, havi nettó sokezerért megírni egy menzán lévő uborkáról hogy se az íze se az illata nem harmonikus, de azt bizony már nem írják le hogy mivel nem harmonikus? Kész.

 Na, akkor Éhségűző, a büfé.

Nem sok időm volt az étkezésre, időre mentem, és 25 perc volt a késő délutáni ebédre szánva. Akárhogy is nézzük, az nem sok, pincéres-kihozós hely kizárva, valami gyors egytálétel, az jó, Éhségűzőben rég voltam, hátha akad még valami káposztásbab. Már parkoltam is le a büfé mellett, valami szükségparkolóba. Amint beléptem, nekem kicsit új volt az enteriőr, de semmiképpen sem mondanám, hogy nem harmonikus a hely szellemiségével. 01102013508.jpgTámadtam a pultot, és kértem is a káposztásbabot. "Na, az ma nincs, csak csütörtökön szokott lenni!" Jött a válasz egyből. Így jártam, gyors újratervezés, és a napi ajánlatból a csülkös bablevest választottam. Azonnal megérkezett a műanyagtálca a vele teljesen harmonikus műanyagtányér és műanyag kanál kíséretében. Sőt a kedvencem, a gyerekkorom kedvenc műanyag játékfigurájára emlékeztető sószóró is felkerült a dokumentáló képre. A bableves a csülökdarabokkal hozta a várt ízt és minőséget. Na nem fogok ódákat regélni róla, csülök volt benne az biztos, és mondjuk azt nem tudom ugyan, hogy hány darab zsír/olaj folt úszott a tetején, meg hogy mennyire volt átlátszó, de finom volt, én nem találtam benne hibát, jól esett, és kész. Az adag nem valami hatalmas, nem lettem degeszre tőle, de a szelet két kenyérrel pont jól laktam, amolyan kellemesen. Fizetni összesen 630-at sikerült ebből 550 volt a bableves a többi meg a kenyér. Kicsit csalódott voltam a káposztásbab miatt, de majd legközelebb. Jja, és 20 perc volt az egész. Nekem megérte!

Nem hagyhatom ki a történetből, hogy Stralis kolléga meg van győződve arról, hogy konzerveket nyitnak itt ki és azokat főzik össze. Én nem láttam egyetlen konzervdobozt se, ezért se megerősíteni, se megcáfolni nem tudom. Ha valakinek van információja az meg úgyis megkommentezi. Vagy nem. 

01102013509.jpg

01102013512.jpg

01102013513.jpg

komment

Címkék: győr büfé bableves

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr635647602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etele59 2018.10.28. 09:10:20

Sosem árultak konzervkaját, egy időben majd' naponta jártam ide, és ha tehetem, ma is beugrok egy bablevesre, amit minden reggel helyben főznek! Innen is üdv a tulajnak és a mindig kedves személyzetnek!
süti beállítások módosítása