Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) budapest (12) Budapest (1) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) Falatozó (1) falatozó (5) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) Hentes (1) hentes (2) hurka (5) Hurka (1) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) kolbász (6) Kolbász (1) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) Terasz (1) terasz (2) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) xi (3) XI (2) xiii (1) XIII (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

Kék Lóca Falatozó, Mátraterenye

2022.12.24. 10:45 rezirap

Jó Étvágyat!

img_4675.JPGEgy jó kis nyári visszaemlékezés lesz, de jó lesz!

Úgy volt hogy a Dömperes Frédi lebetegedett, és bekérdezte hogy pár napra nem tudnék-e beugrani helyette, mart aszfalt, Mátravidék, ennyi volt az info. Éppen nem volt semmi fix meló, úgyhogy rácsaptam egyböl, csak hogy gurulon a taliga.

Már az első, hajnali fordulóban kiszúrtam a település végén lévő vendéglátó ipari egységet, gondoltam majd délután a nagy melegbe beugrok, mert jó kis kiülős rész is adta magát. Hozzá kell tenni hogy hatalmas parkoló rész van a falatozó közvetlen közelébe. Szóval úgy adta, hogy kettő körül nem volt sok autó a környéken, gondoltam úgy is megéheztem itt az ideje az ebédnek. A parkolás elég kalandos volt, mert pont a "papucsosok" (tengelysúly ellenőrző brigád) elé sikerült a szerelvényt letámasztani, de no volt a para mert üresen voltam akkor.

kekloca.jpg

A teraszon volt hely egy kis asztalnál és el is foglaltam egyből. Mivel bitang meleg volt a kedves felszolgálólánytól csak egy nagy pohár sima vizet kértem. Ha külföldön (nyugati külföldre gondolok most) egy bármilyen étterembe sima csap vizet kérek, az a legtermészetesebb dolog, szokták hozni ugyanúgy mintha bármilyen más fizetős üditőt kértem volna. Tapasztalatom szerint, ha ugyanezt magyarországon kérem akkor úgy néznek rám a felszolgálók mint a véres rongyra, mert miazhogynemásványvízet!? DE a Kék Lócában ez nem így volt SŐT mutatom a képet hogy kaptam a csapvizet, így:

img_4668.JPG

Ez apróság, mármint a citrom, simán semmiség, de ezekből a semmiségekből tudod hogy jó helyen vagy, és az ilyen helyeket igenis meg kell becsülni! Közbe persze lapozgattam az étlapot, ami szintén csillagos ötös. Nincs bezsúfolva, egyszerű, áttekinthető. Sokat nem kellett gondolkodnom, mert az első oldalon, illetve mondhatnám hogy az első sorban már ott volt az aznapi Joly Joker-em. A Vadas Tócsnit megláttam, és azon mód rendeltem is ki, a még mindig kedves felszolgálólánytól. Közben a kis terasz full tele lett, családok voltak főként, nincs sok jelentősége mondjuk csak megjegyeztem valamiért. Az biztos hogy szerencsém volt a rendeléssel mert kb. 12 perc múlva ez landolt az asztalon: 

img_4671.JPG

Mondhatnám hogy a kép magáért beszél, de hát ez tényleg így van! Ez a tál szépen, igényesen meg van koreografálva. Sokáig nem is nézegettem hanem kóstoltam is egyből bele. A vadas szósz a tócsni tetején kifogástalan ízű és krémes, a tócsni sült kéreggel és mellette puha belsővel ahogy kell, a "töltelék" husi omlós, semmi mócsing!

img_4673.JPG

Já he, nem siettem az elfogyasztásával, szépen lassan minden egyes falatot kiélveztem. Az a minimum hogy mindent bepusztítottam, jól is laktam, de nem kipukkadósra, hosszú egyenesben elbólintósra! Mire végeztem a finomsággal, már tele volt  parkoló kocsival a környék, amiknek az utasai mind itt szerettek volna étkezni, de ez már a lőtéri kutyát nem érdekelte. A csapvízért semmit nem számoltak fel, pont ezért nyomtam meg egy kicsit jobban a jattot, nálam ez így működik. A Vadas Tócsni 1690 volt, ennyi. Ha a környéken járok legközelebb én biztos megint betérek, mert voltak még ígéretes étkek az étlapon.

Pontozni ér:

  • Parkolás:     5/5 (van hely, de papucsos is!)
  • Kiszolgálás: 5/5 (csillagos ötös)
  • Íz:              5/5 (odavantéve)
  • Adag:          5/5 (30 fokban elég)
  • Ár/érték:     5/5 (detényleg!)

Ahogy néztem fácsén vannak, de jobb ha arra mentek és rendeltek valamit, mert megéri!

Idevágom még az akkori étlapot (2022 Nyár), meg pár randomot!

Karira meg Sok Pacalot Kívánok!

Képek még, meg étlap is, papucsosok is:

img_4674.JPG

img_4669.JPG

img_4670.JPG

A papucsosok elengedték az LKW-s kollégát:

img_4663.JPG

1 komment

Címkék: csapvíz kerthelyiség Mátra Tócsni Falatozó Terasz fémtányér

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr2618009090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cowkie 2022.12.24. 12:14:52

Karácsonyi csoda, végre új post! Köszönjük!
süti beállítások módosítása