Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) Budapest (1) budapest (12) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) Falatozó (1) falatozó (5) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) hentes (2) Hentes (1) hurka (5) Hurka (1) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) kolbász (6) Kolbász (1) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) Terasz (1) terasz (2) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) xi (3) XI (2) XIII (1) xiii (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

KÉK-HAL Büfé Halsütő, Velence

2009.03.31. 16:30 rezirap

Jó Étvágyat!

Mivel a szombat munkanap volt múlt héten, és sok kedvem nem volt bármit is munka címén csinálni, így szépen leléceltem a Velencei-tóhoz, mivel egész kellemes dél-délnyugati szelet igért a meteorológia kis napsütéssel, szóval adta magát, hogy megkezdjem az idei windszörfös szezonomat. Az időjárás bejött, nyomtam is az odavisszákat a Velencei tavon 3-4 hasonszőrű elmebeteggel a 7-8fokos vízben. De hogy is jön ez ide, ebbe a blogba? Hát úgy, hogy a sok odavisszában, meg a test melegen tartásában azért elégnek a kalóriák, amiket idővel pótólni kell, erre a pótlásra nagyon megfelelő hely a KÉK-HAL Halsütő!

Már rendesen megéheztem, mire átöltöztem és bepakoltam a cuccot a kocsiba. A tervem az volt, hogy a nap közben vészesen lecsökkent készleteimet a lehető legjobban és legfinomabban feltöltsem. Mivel még nagyon szezon eleje van, vagy még az sincs a part menti vendéglátóknál, nem voltak nagy elvárásaim, sarkítva a dolgot: meleg legyen és ehető...

Amint a pulthoz értem, megkérdeztem, hogy mi a napi ajánlat, illetve a legfontosabb, hogy halászlé van-e, mert arra valahogy nagyon ráéheztem. ÉS VOLT, DE MÉG MILYEN!!! Kis idő telt el csak a rendeléstől és máris kaptam a KIS PIROS KONDÉRBAN gőzőlgő hallevet, benne úszkált egy megfelelő méretű halszelet, a tálcán már az erős pityu ki volt készítve két puha fehér kenyér társaságában. Na, ennek a szíves látásnak úgy megörűltem, hogy még melegében rárendeltem egy sült harcsát (olyan 35dkg-osak voltak a főúr szerint) koviubival. A hallé nagyon jól esett, igaz, elkérte pityu'bá erejét, de csak pozitívat tudok mondani róla. Az egy dolog, hogy evés közben olyan közel kellett hajolnom a kondérhoz, amilyen közel csak tudtam, mert a szél még annyira fújt, hogy kifújta az anyagot a kanálból, de a tóra néző ebédlő asztalnak is megvannak a hátrányai. Mire végeztem a hallével, már jött is a sültharcsa papírtálcán a koviubival. Nemakarom túlragozni a dolgot, de ízletesen volt kisütve, a kóbórmacskák utánnam nem igen laktak jól.

A hallét 800ft-ba mérik, szerintem teljesen jó ár és finom is, a sülthal meg dekázva van, én most a halért meg az ubiért meg még a kenyérért 1150-et fizettem. Nekem nagyon ízlett, sőt még a főúrral, aki valószinűleg a tulaj, is váltottam néhány szót az élet nagy dolgairól. Az egység eladó már egy ideje, úgyhogy aki kedvet érez, lehet licitálni!

 

Jöjjön az elmaradhatatlan pontozás:

Parkolás: 4/5 (az un. fakapus parkoló, szezonban pénzt kérnek érte!)

Adag: 5/5 (nekem megfelelt)

Íz: 5/5 (ötös)

Kiszolgálás: 5/5 (gyorsan jött minden, főúr most barátságos volt :-))

Ár: 5/5 (szerintem jól pozícionált)

 Jó kis büfé, érdemes betérni, korrekt választék, ízletes ételek és még a tóparton is van, Kell-e ennél több? (Ja, nem szezonban, csak hétvégén!)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr241037710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kismagyarfocilaz · http://kismagyarfocilaz-tippmixsiramok.blog.hu 2009.03.31. 20:18:57

Még csak bele-belepillantottam e blogba, de nagyon otthon érzem magam. Belinkelhetem a honlapomon?

Mondjuk erre az oldalra,
kismagyarfocilaz.5mp.eu/web.php?a=kismagyarfocilaz&o=DD8FQ2f7Bp
meg persze a linkek oldalra is.

rezirap 2009.04.01. 09:53:02

@kismagyarfocilaz: Hát hogy a viharba ne linkelhetnéd be. Előre is köszönjük a lehetőséget!
süti beállítások módosítása