Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) budapest (12) Budapest (1) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) falatozó (5) Falatozó (1) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) hentes (2) Hentes (1) Hurka (1) hurka (5) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) kolbász (6) Kolbász (1) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) terasz (2) Terasz (1) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) XI (2) xi (3) XIII (1) xiii (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

KESZI FALÓ, Budakeszi

2019.01.04. 08:32 rezirap

Jó Étvágyat, meg BUÉK!

img_0697_ok.jpg

Még decemberben jött szembe velem ez a csodálatosan átgondolt és lényegre törő hirdetőtábla. De most tényleg, kell ennél több? Nekem biztosan nem. Egy szóló teherrel karácsonyra szánt fenyőket vittem, mert a Karesz lebetegedett, aztán beugrottam. Az információs tábla a budakeszi főúton, majdnem a templommal szemben jött velem szembe, bőven a normál ebédidő után. Nagyon ritkán járok erre, helyismeret nélkül elég nehéz volt valami parkolót találni a közelben, ha a szerelvénnyel vagyok, akkor bizony ez esélytelen.

Ahogy számítottam a gyorsbüfében nem volt nagy tömeg, szerencsére. Rajtam kívül csak a pult mögött álló hölgy volt bent. Gyorsan ránéztem a placcon kint lévő panírozott kínálatra, de valahogy nem kaptam kedvet hozzá. Kérdésemre hogy a táblán kint lévők közül mi van még, a rövid felsorolásban ott volt a pacal is. img_0694.JPGAkkor egy életem egy halálom a pacalt itt is kipróbálom. Jó, ezt nem így mondtam, de ez volt a lényeg. Köretnek csak kenyeret kértem, meg egy tányérba csalamádé jellegű savanyúságot.

Amíg vártam hogy a pörkölt melegedjen, a szieszta jótékonyan sugározta felém a selymes meleg levegőt. Sokat nem kellett ebben az idilli állapotban várnom, mert jött is a pacal, így ni, ahogy a képen itt oldalt látszik. Jött még hozzá két szép karaj kenyér. Az feltűnt, hogy a szabvány menzás img_0693.JPGmélytányér nem volt teleküldve, nekem a csurig mostanában alap, de lehet csak el vagyok kényeztetve, mittudomén. Azért csak nekiláttam. Először a pacal felszínén lévő buborékok miatt kicsit paráztam, de mint kiderült semmi alapja nem volt, nagy valószínűség szerint a melegítés váltotta ezt ki. Az íz nem hozott semmi extra meglepetést, sem pozitív sem negatív irányban. Átlag fűszerezés, állag, és adag. Naná hogy jóízűen megettem mindet, vele a csalamádét, kenyeret is. Pont jól laktam, a csurig küldött tányér lehet sok is lett volna most. Simán el tudom képzelni hogy a pultos hölgynek megvan a képessége arra, hogy a büfébe való érkezéskor már lássa ki mennyire éhes, aszerint adja az adagot. Nálam most ezt pont eltalálta.Fizetni a mutatványért 1500-at sikerült forintban. Mehet a pontozás is:

  • Parkolás: 1/5 (Szerelvénnyel ne akarj!)
  • Kiszolgálás: 4/5 (jó)
  • Íz: 3/5 (erős közepes)
  • Adag: 4/5 (jó)
  • Ár/érték:4/5 (jó)

Egyetek idén is sok pacalt!

Képek még, akit érdekel:

img_0691.JPG

img_0696.JPG

img_0692.JPG

img_0695.JPG

 

Szólj hozzá!

Címkék: büfé csalamádé babgulyás pacalpörkölt zúzapörkölt gyorsbüfé Budakeszi

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr8914531602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása