Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) budapest (12) Budapest (1) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) falatozó (5) Falatozó (1) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) Hentes (1) hentes (2) hurka (5) Hurka (1) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) Kolbász (1) kolbász (6) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) terasz (2) Terasz (1) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) XI (2) xi (3) XIII (1) xiii (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

Halascsárda, Akasztó

2009.03.16. 13:34 rezirap

Jó Étvágyat!

Az elmúlt hét kicsit "halas-ra" sikeredett de semmi bajom vele, egészséges, meg én szeretem a halat minden formában. (Mondjuk szusit azt még nem ettem, de talán eljön annak is az ideje valamikor) Az 53-as főút mellett Solt irányába, Akasztó-t elhagyva az út jobb oldalán eme tábla hirdeti a vendéglátóegységet meg a többit:

Azért nem hiába a BORSODI-s világító reklámon, megcsillan a napfény ezzel is hűen szemléltetve az alábbi főleg Miskolc környéki mondást, mégpedig: Minden homályos csak a BORSODI VILÁGOS!!!

(Pedig esküszöm nem beállított kép...)

 

Az igazat megmondva, nem ez volt az első eset hogy betértem egy ebédre a csárdába. Eddig általában valamilyen halászlevet fogyasztottam, kint a terasz adta árnyékban, de most inkább bementem a benti részbe, és a halléhez sem volt kedvem, gondoltam ideje beújítani valamit. Előző látogatásokkor az étlapot el sem kértem, mindíg rendeltem egy ponty hallét és nem csalódtam egyszer sem főleg mert nagyonfinom gyufatészta jár hozzá, meg szigorúan filézett halból főzik. Most kikértem az étlapot és itt is vagy 6 féle halászlevet találtam főleg a benne lévő halfajták szerint osztályozva. De mint mondottam nem ezt választottam fő csapásiránynak, hanem valami jó egytálétel után kezdtem keresgélni. A kínálat fantasztikus, mindenféle hal és másféle ételek szintén garmadában, nem is nagyon szeretem az ilyen bő étlapokat mert nagyon megnehezítik a választásomat tudnillik mindent meg akarok kóstólni, nem lemaradni a jó dolgokról, de jelen esetben ez most is lehetetlen volt. Végül is megakadt a szemem a méltán híres és sokak által kedvelt harcsapaprikáson ami mellé még juhtúrós galuskát is kínált az étlap, akkor hát had jöjjön aminek jönnie kell! Nem telt bele 10 perc és már jött is...serpenyőben, hát első látásra jól nézett ki az szent, sőt első ízlelésre szintén jól adta magát. A paprikás íze nagyon jól harmonizált a galuskával és ami számomra kicsit meglepő volt a harcsában 1db szálkát sem találtam (mondjuk nem is kerestem). Az étel elfogyasztása közben az ízek harmóniájával voltam leginkább elfoglalva, de néha hallottam és láttam ahogy az egyik asztalnál tipikus "kihaénnem sokpénzemvan mindentjobbantudok mindenkinél" vendégek a felszolgálókat semmibevéve szivatták. Meg kell mondanom a felszolgáló személyzeté minden elismerésem, mert igen jól türték a dolgot és rezzenéstelen arcal szolgálták ki ezeket a barmokat, mindenféle beszólásaik meg gúnyos hangnemük ellenére is.

Ahogy bevégeztem a harcsapaprikást, mondanom sem kell elfogyott mind, az egyik felszolgálólány megkérdezte hogy hozhat-e még valamit. Mivel éreztem még némi ambíciót magamban ezért megkértem javasoljon valami édességet, szeretem ha egy vendéglátó helyen a pincérek tudják mit érdemes enni és ezt meg is mondják. A hölgy a csokis-ijöfefügüd-t ajánlotta. Mivel a csokis utáni szót nem nagyon értettem egyből rámondtam hogy rendben van jöhet! Aztán kisvártatva kikaptam magam elé egy csodát! Már a látványa inycsiklandó volt a desszertnek, vanilliafagyi, mellette piskótás asszem. gombócok, meghintve daráltdióval, tejszinhab labdacsok, mandula szeletekkel tüzdelve és meglocsolva az egész csoki sziruppal. K.O.!!! a koleszterinnek meg a diétának, de nekem egyik sem barátom úgyhogy kit érdekel. Nem mesélem tovább el kell menni és megkóstólni. Annyit még hozzáteszek hogy ezt is beburkoltam aztán pihegtem vagy fél órát minimum, mert mozdulni sem volt kedvem. Ja és a hivatalos neve: CSOKIS-LÜTYÜ!

Nem egy tipikus menza hely de halászcsárdának NB-1-es! Igaz hogy ezért a mutatványért plusz még egy elmaradhatattlan Tonic-ért négyezer környéki összeget fizettem, de a lóhal rúgja meg megérte a pénzét.

 

Jöjjön az elmaradhatatlan pontozás:

Parkolás: 5/5 (van hely bőven)

Adag: 5/5

Íz: 5/5

Kiszolgálás: 5/5 (rendes udvarias)

Ár: 4/5 (nem olcsó de nagyon finom)

 

Nagyon vagány honlapjuk is van ahhonnan még az étlap is letölthető:

http://halascsarda.hu/csarda.html

Ha valaki arra jár vétek kihagyni!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr401005377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egyéves Önkéntes 2009.11.05. 07:49:51

itt én még rosszat sosem ettem. nagyon jól főznek.
és a legdurvább, hogy az elvitelre elkészített kaját is feldíszítik a dobozban, mintha tányéron lenne.
süti beállítások módosítása