Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) budapest (12) Budapest (1) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) Falatozó (1) falatozó (5) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) Hentes (1) hentes (2) hurka (5) Hurka (1) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) Kolbász (1) kolbász (6) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) terasz (2) Terasz (1) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) xi (3) XI (2) xiii (1) XIII (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

Halászkert Vendéglő, Mosonmagyaróvár

2010.04.14. 08:36 rezirap

Jó Étvágyat!

 Most egy kicsit nem barátom se a számítógép, se ez a nyomorult blogszerkesztő, mivel már befejeztem ezt a posztot 2 perce, mentettem, aztán elszállt a poszt mindenestűl, most meg kezdhetem előről.

Szóval ezt a helyet már régen meg akartam írni, csak se fényképező nem volt nálam, se nem emlékeztem hogy mit ettem amikor itt jártam legutóbb. Most is éppen Bécsbe tartottam az M1-en, amikor Győr után éhes kezdtem lenni. A Hegyeshalmi molos Marché (vagy hogy híják) nekem nem nagyon tetszik, inkább kigurultam a móvári exit-en, és a híd után egyből jobbra található Halászkertbe tértem be. Mivel a neve adja a fő profilt, halas ételek garmadája, halászlevek találhatóak főként az étlapon, ami pont megfelelő terjedelmű, de azért egyéb étkek, vadak, sertés is szerepelnek. A levesek 500-tól, a másodikak 1500-tól indulnak felfelé. Mivel lájtosat szerettem volna csak enni, ezért egy fokhagymakrémlevest és egy trikolor csirkét kértem ki. Rajtam kívül 2-3 asztalnál voltak csak, így kb. 4 perc múlva meg is jött a leves.

Mint a képen is látszik, nem egy nagy menzástányér adag, de meg lehet vele barátkozni. Nem volt vele gond, ízletes és meleg is volt tényleg jól esett.

Majd kijött kisvártatva a háromszinű csirke is, aminek nem a hús része volt háromszinű, hanem a köret szinei pompáztak a varázslatos kompozícióban. A csirke egy sült (grill) hús volt, semmi nagy szám, de nem is bundás aligátort rendeltem, tehát adagra jó volt, sőt, a vége már lassan ment le. Az étel nekem ízlett, az adag a sültkrumplival elég is volt, meg jól is laktam. Kikértem a számlát is: leves 520, csirke+köret 1840 ,összesen 2360Ft. Ezután nyugodtan folytattam utamat tovább a labanc főváros felé.

Pontozok is:

  • Parkolás: 2/5 (nagykocsival nem egyszerű)
  • Kiszolgálás: 5/5 (udvarias volt a pincérsrác)
  • Adag: 4/5 (jó)
  • Íz: 4/5 (ezt így adta)
  • Ár/érték: 3/5 (kicsit drágás)

Aki itt akarja megtalálni az éttermet, az siessen, mert lassan költöznek. Elektromos elérhetőséget meg nem találtam.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr21916991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása