Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) budapest (12) Budapest (1) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) falatozó (5) Falatozó (1) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) Hentes (1) hentes (2) Hurka (1) hurka (5) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) kolbász (6) Kolbász (1) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) terasz (2) Terasz (1) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) XI (2) xi (3) XIII (1) xiii (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

Kurta Kocsma, Solt

2018.03.23. 07:22 rezirap

Jó Étvágyat!

img_1593.JPG

Igen persze tudom, hol van már a karácsony, mivel mindjárt húsvét! Ezzel a poszttal cseppet megcsúsztam, na. Úgy volt eredetileg hogy ünnepi speciál edition lesz, aztán meg nem lett. Jó lesz ez húsvétra is, biztos vagyok benne.

Valahol a bécsi elkerülőn egy parkolóban találkoztam két solti kollégával akik a Scooter-től a Hyper,Hypert nyomatták a pihenő alatt. Mit ne mondjak egyből szimpatikusok lettek! Ahogy kell, a beszélgetés gyorsan a kajákra, és főként a halászlevekre terelődött. Gondoltam megkérdezem Solton hol a legjobb a hallé, aztán vágták is rá egyből hogy Dunaföldváron a halászcsárdában. Azt ajánlották ha jót akarok Solton csak is a Kurta Kocsmánál álljak meg az a piros hetes, ami visz mindent. Kocsma, persze gondoltam magamban, én enni akarok nem inni, aztán ezt úgy el is felejtettem. Mígnem december közepe felé Solton keresztül mentem egy fuvarban és eszembe jutottak a rave-er srácok. Mi bajom lehet, letámasztottam a szerelvényt az út mellett és bementem a "Kocsmába"...

img_1590.JPG

Amint beléptem azt éreztem hogy !igen! Pedig még nem is kértem semmit csak rápillantottam a bejárat melletti hűtőpultra amiben ott sorakoztak a jobbnál-jobban kinéző elviteles szendvicsek 400-ért (chilisbabos is volt!), KOCSONYA, hekk, fasírt, tepertős pogácsa, frissensültek, hallod egy "KOCSMÁBA"!!!

Már itt összefutott a nyál a számban a hasam veszettül elkezdte a savtermelést, én meg gyorsan leültem egy asztalhoz és a készételek közül választottam a pacalpörkölt velővel opciót. Nem csak én voltam bent egyedül, de kb. 6 perc alatt az asztalon volt ez itt:

img_1586.JPG

Fajin, öblös tányér, megrakva ahogy azt kell. Kértem mellé egy kis zőcséget is meg persze kenyeret. Én így szeretem. Eddig ötös gondoltam, már csak két dolog van hátra. Az íz ami fontos egy jó pacalnál, a másik a benne lévő velő mennyisége / minősége. Sajnos volt olyan hely ahol nagyítóval kellett keresni a velőspacalnak hirdetett egytálételben a velőt. Az első az íz, háááát........ nagyon rendbe volt! Telt fűszeres, de nem eltúlzott, és ami nekem szintén fontos nem csípte szét a szám, a nyelőcsövem, meg a csatolt részeket. Szeretem ezt a fajta hozzáállást, aki erősen szereti az dobálja a csípőset magának bele, én az ízeket szeretem érezni, és ez a pacal finom volt a szó igazi értelmében. Kavartam az első ízlelés után egy nagyot a cuccon, csak hogy lássam a velőt, van-e?

img_1588.JPG

Volt apám, volt bőven! Szép nagy darabok! Ekkor teljesen megnyugodtam, és átadtam magam az önfeledt falatozás nemes perceinek. Abban a kis idősávban megszűnt az univerzum, és én voltam csak meg a velőspacal. Sajnos a jó dolgok nem tartanak örökké így a pacal is elfogyott, én is jól laktam, aztán indultam tovább. Persze előbb fizettem mindösszesen 2000 forintot (pacal,savanya,tonic). Az utolsó fillérig megérte a pénzt ez a csodálatos fogás. Nagyon-nagyon megkedveltem a "kocsmát" már így az első találkozás alkalmával. Ha legközelebb arra járok mindig meg fogok itt állni ha éhes vagyok ha nem, mert itt meg kell állni!!!

Pontozok:

  • Parkolás: 2/5 (útszélén, padkán)
  • Kiszolgálás: 4/5 (nincs gond)
  • Íz: 5/5 (csillagos ötös)
  • Adag: 5/5 (nekem bevált)
  • Ár/érték:5/5 (nagyon megérte)

Az utóbbi évek legjobb pacalja volt, nyugodtan elmondhatom. Az étterem is rendben van, nálam most a solti Kurta Kocsma a No.1! Persze ehhez kellett az is hogy kifelé menet meglássam a tepertős pogácsájukat. Persze hogy vettem is belőle, mert nagyon jól nézett ki, aztán kiderült hogy az íze is fenséges. Gyerekkorom jutott egyből eszembe, gyöngyösön a Szőlőskertben voltak régen ilyen finom pogácsák, mikor még apám a Tátra 813-sal tolta az ipart, én meg ott ültem a hátsó ülésen, mert abba az is volt.

img_1594.JPG

El ne felejtsem hogy a solti kamionos srácoknak azért csak küldeném a DJ Quicksilvertől a Bellisima -t hogy ne csak a Scooter mindig, meg hogy köszi a tippet nagyon ott volt! Ja, majd elfelejtem még bundáskenyér is volt gyááá!

img_1592.JPG

img_1587.JPG  

img_1591.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: kaja kocsma kocsonya pacal szendvics fasírt pacalpörkölt solt kurta velőspacal tepertőspogácsa

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr8413766590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása