Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) budapest (12) Budapest (1) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) Falatozó (1) falatozó (5) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) Hentes (1) hentes (2) hurka (5) Hurka (1) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) kolbász (6) Kolbász (1) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) Terasz (1) terasz (2) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) xi (3) XI (2) XIII (1) xiii (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

Non-Stop Pecsenyesütő, 4-es főút Újfehértó határában

2009.03.24. 11:31 rezirap

Jó Étvágyat!

Blogtársam, a Pacalvadász, azt mondta egyszer, hogy a valamire való blogbejegyzéseknek tartalmaznia kell egy vagy két fényképet ezzel is szemléletesebbé téve az adott témát. Az igazat megmondva mostanság sikerül elég szétszórtnak lennem és a fényképezőmet valahova jól elkevertem, a telefonom meg csak telefon, így ezt a képet sikerül hozzáfűznöm a mai postomhoz:

Azért próbálom szemléletesen bemutatni az adott egységet, aki arra jár, biztos meg fogja ismerni, aki meg nem, azon nem sokat segítene a fénykép sem...Az elhelyeszkedését úgy írnám le, hogy Debrecen felől a 4-es úton Nyiregyháza irányába, az első Újfehértói elágazás előtt a jobb oldalon található a Pecsenyesütő, az egyik oldalon talán valami csemetekert, a másikon zöldséges található mellette. Azon a környéken kezdett jelezni a hasam, hogy jó lenne valami abrak, hát megálltam a nagy fehér sátor előtt. A sátorban jókora faragott fa lócák és asztalok vannak, viszont jól esik a rajtuk lévő ülőpárna, mert azért csak nyitott egységről beszélünk. A felállás tipikus (az egyik kedvencem!) lakókocsi konyha, ahol a hátsó részben sülnek a sültek, az első részben vitrin mögött meg felhalmozva a már kisütött finomságok. Az árlap szerint van hamburger, meg hotdog, ilyesmi kaják is, de kit érdekel, mikor a pult mögött ropogósra sült csülkök meg oldalas, tarja darabok, csirkecombok, rántott bordák várják sorsuk beteljesedését. A kiszolgálással teljesen meg voltam elégedve, mivel kértem egy jóképű közepes csülök darabot, meg kiszúrtam egy kissebb szép darab hasalját, azt is megkaptam egyből. Jött még hozzá 3 méretes kovászosuborka meg két szelet kenyér egy árába. A tálalás szigorúan papírtálcán, ahogy kell. Már készítettem is a fiatal ezrest, mire megfelelő mérlegelések után 790-et kellett fizetnem.Jááá he, királyság!!!!! A sűltek pont olyanra voltak pirítva, hogy azt kell, az egyetlen kissebb hibát én követtem el, hogy nem kértem hozzá egy kis mustárt vagy tormát, azt még elkérte volna, de így is nagyon jól laktam, mire benyomtam az egészet, és finom is volt! Miután végeztem, még vettem egy pár zöldség-gyümölcsöt a szomszédban, egész szép portékáik voltak, aztán beálltam egy teherautó mögé és jóllakottan, nyugodtan folytattam utam tovább.

Jöjjön az elmaradhatatlan pontozás:

Parkolás: 4/5 (most nem voltak sokan, az út széle kicsit üt!)

Adag: 5/5 (amennyit kérsz annyit kapsz)

Íz: 5/5 (hibát nem találtam)

Kiszolgálás: 5/5 (rendes udvarias, talán még vidám is)

Ár: 5/5 (olcsóbb kategória és mégis finom)

Honlapról nincs tudomásom, arra kell járni és bekóstólni!

Na mentem enni!

 

komment

Címkék: pecsenyesütő

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr311022057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása