Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) Budapest (1) budapest (12) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) Falatozó (1) falatozó (5) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) hentes (2) Hentes (1) hurka (5) Hurka (1) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) Kolbász (1) kolbász (6) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) terasz (2) Terasz (1) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) XI (2) xi (3) xiii (1) XIII (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

K2 Étterem, Budapest

2009.02.04. 15:45 rezirap

Jó Étvágyat!

Na most jól lebuktam, már megint a csodakoszos főváros, egyik tiszta menzájáról írok.(eredeti első mondat javítva a kommentelők kérésére!Ilyen is van!) Ez a menza mintha ikertestvére lenne az előző posztban leírtnak, ide is főként "irodások" járnak, önkiszolgáló jellegű, nagyhírtelen találsz csak rá amúgy rejtőzködik az alagsorban a nagy irodaépület alatt. Ami különbség, az pedig az, hogy az árak 0-ra végződnek, kicsit nagyobb a belméret, van menü. Méghozzá A és B.

Az A menü kicsit puruttyább, leves, főzelék + feltét, a B menü az már level 2: leves, második valami húsos. Negyed 1-kor értem be, gondoltam, rágyújtok egy A menüre:Nemtudommilyen leves, borsófőzelék rántott PÁRIZSI! ez megragadta a fantáziám, utoljára nem is tudom, talán sulimenzán ettem rántottparizert. Mondjuk, most se jött be, mert mire kikértem, elfogyott...negyed 1-kor már elfogyott? Na mindegy, akkor jöhet a B variáns. Mexikói zöldségleves, meg tejszines húsos valami rizzsel. A levest a menüben csészébe mérik, csak a miheztartás végett írom, egész ehető volt. A rizses tejszines húsról sok jót nem, de inkább szólok. Az a tipikus 1-szer meg lehet enni, többet nem kérnék, köszönöm. Mentségére legyen szólva a menzának, hogy van a menün kívül napi kínálat is pl.: lasagne, sülthal, fokhagymástöltelékkel töltött serés, stb. és ha nem menüben kéred a levest, akkor rendes nagy tányérban osztják. Szerintem van desszertes rész is, de ott is csak már vagy 2 árva mignont láttam. 1-nek jó na.

Az árak így alakulnak: A (puruttya) menü 550 Ft, B (level 2) menü 700 Ft, levesek külön 200-300 között, főételek vegyesen 450-1100-ig. Végsősoron türhető itt is az árkategória.

Mondjuk, kaja közben azt veszem észre, hogy a szakács kölykök nagyon néznek felém az osztópultból, na gondoltam, annyira szép gyerek nem vagyok, hogy engem lessenek, hátakkor mivan? Óvatosan szétnézek, semmi, ezek csak néznek meg mosolyognak erősen, na e! mi a lecsó van, így nem tudom lenyomni a tejszines mittudoménmit, ha folyton néznek. Mégegyszer körülnézek, hát akkor vettem észre hogy a mögöttem ülő csaj fél bugyija kilóg a csípőnadrágból, ezek meg azt sasolják üveges szemmel. Így már mindjárt más, nekik is jár 1kis szórakozás!

  • Megközelíthetőség, parkolás: 1/10 (esélyed sincs kocsival)
  • Kiszolgálás: ?/10 (önkiszolgáló e!)
  • Kaja: 6/10
  • Adag: 6/10
  • Ár: 8/10 

Van honlap is, pozítív, hogy a napi menü megnézhető meg az árak is: www.gastropen.hu

Elérhető: Bp. 11ker, Hauszmann Alajos u. 3/b. Nagyirodaépület aljába.

Remélem, holnap már valami vidéki etetőről tudok beszámolni.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr57922517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hihetetlen 2009.09.22. 08:46:31

K2 étterem egy nagyon tiszta és kedves étterem ahová kismamák és idősek is nagyon előszeretettel járnak.
Megdöbbenve olvastam írásod hihetetlen hogy ilyet valaki lemer írni!!!
Én kb ötödik éve járok oda ebédelni és amikor véletlenül a napokban rákerestem az étteremre ezt a megdöbbentő,hamis írást olvastam!:(
Én kérek elnézést mindenkitől főleg a személyzettől hogy ilyesmi felkerülhet a nettre!!!
Nem tudom milyen meggondolásból ír le valaki ilyesmit,de sok helyen jártam már és biztos hogy vannak koszos menzák DE EZ NEM AZ!!!!!!
Azt is elárulhatom hogy a környékünkön is működik sok hasonló étterem de mi autóba ülünk és 10-15 perc utazás után érjük el őket! Mert Jó és mert Kedvesek és mert jók az árak!
Én csak azért írok mert nem szeretem az igazságtalanságot és mert jártam már a többi megjelölt helyeken is és nekem nem minden esetben voltak olyan pozitívak az élményeim:(
De ez is csak egy vélemény.

És Köszönet a "K2" Étteremnek csak így tovább!!

rezirap 2009.09.23. 12:25:02

@Hihetetlen: Tisztelt Hihetetlen!
Sajnos a bejegyzés első mondatát elég rendesen félreértetted.A vesző a kulcsa a mondanivalónak, vagyis a csodakoszos fővárosnak az egyik menzájáról készült az írás.Tehát a koszos jelző a fővárosra utal nem pedig a vendéglátóhelyre!Nekem személy szerint semmi gondom nincs az említett menza tisztaságával, de ebben a blogban ilyenekkel nem is foglalkozunk inkább az ízek, adagok, benyomások, nekünk teljesen szubjektív dolgok amik dominálnak. Mindenesetre köszönjük a véleményt, próbálok máskor nem nagyon félreérthetően fogalmazni, vagy ahogy sikerül...

paradicsomoskaposzta 2009.09.24. 16:02:22

Tisztelt Pacalvadász!

Én is ismerem a K2 éttermet, sőt azokat is, akik üzemeltetik. Gyakran járok oda ebédelni, és a véleményeddel csak nagyon kis részben értek egyet. Valóban vannak olcsóbb helyek is a városban, és valóban előfordul, hogy az "A" menü feltétje rántott párizsi. Gyerekkorunkban nem ez volt a kedvencünk? Manapság már olyan gagyi dolog párizsit enni? Nem mindenkinek futja sonkára, téliszalámira....
No de lépjünk tovább: amit a K2 Étteremben kifejezetten szeretek, az az ételek minősége. Rosszat ott még nem ettem, mind az ízek, mind pedig az ételek frissességére nem hagy kivetnivalót maga után.

Előfordult azonban, hogy amikor éppen nem "rendes" kaját ettem náluk, hanem csak elsétáltunk a legközelebbi gyrosig - na azt nem kívánom senkinek - egy jó kis gyomorrontást kaptam. Émelygés és hányinger egész délután... mikori is lehetett az a hús...?

Végül pedig, amiért írok neked ide:
Ahogy olvastalak, az volt a benyomásom, hogy számodra sem volt ez a hely olyan szörnyű, csak "ciki" lett volna jót írnod róla. Az előző kommentre adott válaszodban pedig elismered, hogy a tisztaságra vonatkozó megjegyzésed félreértés.

Ezért kérlek, javítsd át az eredeti szöveged első sorait, mert a valóságosnál jóval negatívabb képet festesz az étteremről, és ez sokakat bánt.

Ha rákeresünk a gúgliban az étterem nevére, az első találatok között jön fel a te pár keresetlen kezdő mondatod - ami valljuk be, egyáltalán nem fedi a valóságot.

Köszönettel,
paradicsomoskaposzta

rezirap 2009.09.25. 11:22:34

@paradicsomoskaposzta:
Tisztelt Paradicsomoskáposzta!
Az első mondatot a közfelháborodás és a könnyen félreérthetőség miatt javítottam.
Csak tájékoztatás képen említem hogy a rántott-parizer ma is a kedvencem, így ki is emeltem írásomban.Nekünk nem ciki se jót se rosszat írni, azt írjuk amit gondolunk elsőre vagy netán sokadjára az adott vendéglátókról, ezt senkinek sem kötelező elfogadni, sőt azért vannak a kommentek hogy esetleg más is megírja a saját véleményét, amit ezúton is köszönünk mindenkinek!
süti beállítások módosítása