Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) budapest (12) Budapest (1) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) falatozó (5) Falatozó (1) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) Hentes (1) hentes (2) hurka (5) Hurka (1) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) Kolbász (1) kolbász (6) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) terasz (2) Terasz (1) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) XI (2) xi (3) xiii (1) XIII (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

No Flanc Étterem, Budapest XI.

2019.06.07. 08:08 rezirap

Jó Étvágyat!

img_1259.JPG

Be kellett ugranom az autófelszereléses boltba, a Fehérvári-Andor sarkán, mert elkopott a plüss kormányvédő a kamionon, és nem tehetek róla, de jobban szeretem a tapintását mint a sima kormányét. Vettem is egy ugyanolyat mint a régi volt, szerencsére találtam. Aztán ahogy sétáltam vissza a felrakó irányába, egy étteremre lettem figyelmes. Ritkán járok errefelé gyalog, eddig észre sem vettem hogy itt lett valamikor étterem. Gondoltam közelebb megyek megnézem mi van a napi ajánlatos táblára kiírva. Az egyikre valami hamburger, meg img_1258.jpglepény volt felírva, ami most nem csigázott fel, aztán ránéztem a másik táblára hátha. Itt a kép oldalt, megmutatom miért döntöttem úgy hogy kipróbálom az éttermet. 

Igen, majdnem jól látni: Tárkonyos halleves, konkrétan ez vitt be a tágas teraszra, ami az étterem előtt volt. Ha tényleg olyan jó a leves mint ahogy hangzik, akkor mit bánom én hogy mi a második. Jóhogy, nem is olvastam el hogy mi van a tábla alján, a hallevesre fókuszáltam. 

Egy-két asztalnál ültek a teraszon, volt szabad hely bőven. Mire leültem az asztalhoz, a pincér már ott is volt és kérdezte hogy mit szeretnék. A napi menüt kértem, a levesbe biztos voltam. Kb. két és fél percet vártam és a leves már az asztalon is volt, és egy vagány talpas pohárba, hideg ízesített ásványvíz! Gyáááá, ilyen apróságoknak azért megörül az ember, jó mondjuk én. Mivel nagyon kíváncsi voltam a levesre, kóstoltam is egyből. Nem volt img_1253.JPGforró, pont ehető meleg volt ez már eleve jó pont. A zöldség julienne-re volt vágva, ami azért nekem annyira nem szokványos, és elég gazdag volt a kanalam első merítésre. Szürcsöltem egy kicsit a léből, aztán elégedetten hátradőltem. Egy nagyon telt, selymes, éppenhogy savanykás ízvilágot hozott a lé, hozzá a zöldségek jól el voltak találva. A második kanálba már jött a hal is, ami nem volt péppé főzve, nagyon jó textúrája volt, és ami számomra a legfontosabb, nem csak mutatóban volt a levesben, hanem mondhatni gazdagon. Nem tudok sokkal többet hozzátenni, mint azt hogy nagyon img_1256.JPGízletes, minőségi, kerek leves volt a menü indító fogása. Miután megettem az egészet, érdeklődve vártam mi lesz a következő tányéron, mivel a másodikra nem is figyeltem. Mondanom sem kell hogy a második is hamar az asztalon termett, elég pozitív meglepetésemre. Tavaszi tekercs, tészta, meg ragacsos csilis mártogatós kellette magát a tányéron. Magamtól ilyen kombinációt nem igen rendelnék, de ha ezt kaptam, örömmel neki is láttam. Az ízek és zamatok, a második fogásnál is el lettek találva, minden falat finom volt. Ha nagyon kötözködni akarok, a ragacsos csili szósz inkább volt édes mint erős, de az élvezeti értéke nekem így is nagyon rendben volt. Természetesen, bevágtam a másodikat is hiba nélkül és azt kell mondanom hogy kellemesen jól sikerült laknom. Mint aki jól végezte dolgát, besétáltam a pulthoz, viccelődtünk a pincérrel egy kicsit, és fizettem ezerötöt. A számlán csak 1390 volt, de csak pincéres hely, na meg a talpaspohárban lévő vízről se felejtkeztem el. Szerintem nagyon jó, minőségi az étterem, sokat elárul a menüjük! Biztos vagyok hogy ha megint erre járok, kipróbálok valami mást is. Ránézve a weblapjukon található étlapra, van még amit szívesen megkóstolnék! Hopsza a pontozás:

  • Parkolás: 1/5 (Nem fogod itt szeretni)
  • Kiszolgálás: 5/5 (jeles)
  • Íz: 5/5 (Selymesen kerek)
  • Adag: 4/5 (jó)
  • Ár/érték:5/5 (nincs mese)

 Még pár kép csak úgy:

img_1255.JPG

img_1257.JPG

img_1254.jpg

komment

Címkék: budapest menü étterem terasz halleves újbuda kerthelyiség XI tavaszitekercs

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr8914879992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása