Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) Budapest (1) budapest (12) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) falatozó (5) Falatozó (1) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) Hentes (1) hentes (2) hurka (5) Hurka (1) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) kolbász (6) Kolbász (1) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) terasz (2) Terasz (1) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) xi (3) XI (2) xiii (1) XIII (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

Öreg Halász Kifőzdéje, Tata

2012.11.06. 14:29 rezirap

Jó Étvágyat!

Halászlevet ettem 400-ért és még egy rossz szavam se lehet rá!

24092012300.jpgEnnek a posztnak a fő mondanivalóját már el is mondtam, és csak azok olvassák tovább akiket a részletek is érdekelnek.

Megint úgy alakult a dolog, hogy ebédidő tájékán Tatán ért az éhség. Erősen gondolkoztam azon hogy valami junkfood-ot tolok a képembe, már ki is néztem a helyet a főút mellett, de mivel szép napsütés volt nem állhattam meg hogy lenézzek egy kicsit a tópartra, hogy „mi újság a tóparton, tópartokon”. Hogy mit ad az éhesek védelmezője másoknak, azt nem tudom, de nekem egy 500Ft/menü táblával kedveskedett a tó észak keleti csücskében. Gyors osztás szorzás, na meg a manapság relatíve olcsónak számító menü bevonzott az egységbe.

Tény, hogy ilyen reklámár láttán az ember akaratlanul is bepozicionálja a vendéglátó egységet valami alsó kategóriába. Jól megmondom én se tettem másként.

Ám abban a pillanatban amikor beléptem és megláttam a szódásüvegeket FREE az asztalokon, máris ugrott a kategória egy felsőbb szintre. Az asztalon heverő étlapba betekintve fedeztem fel hogy halászlét is mérnek 400-ért, innentől a napi, menü leves meg tán tejszínes csirke rizs már nem volt olyan érdekes. Gondoltam egy 24092012297.jpgéletem egy halálom de ki kell próbálnom mit tud a 400Ft-os egytálétel, máshol ennyiért még mosogatólevet sem mérnek, azért a biztonság kedvéért rendeltem mellé egy rántott bordát hasábbal 550-be meg még salátát is 200-ért.

Nem is kellett sokat várni ki is érkezett a tányér meleg hallé, ami messze túlmutatott az elképzeléseimen. A legnagyobb pozitív meglepetést a jókora halpatkó okozta ami a levesben úszkált. Igen ennyiért még hal is jár a létyóba. Aztán következett az első ízlelés ami szintén rendben volt. Jó-jó tény és való hogy nekem az etalon halászlé az ami győri Halgödörben kapható, és a két halászlé közt fényévnyi különbség van, de könyörgöm kevesebb mint másfél bkv-jegy árából, ne akarjon az ember csodát várni. Az alaplé az a vékony fajta nem a paszírozott, nem is vártam mást, a zamattal nem volt gond és a hal is ízletes volt. Kis kenyérrel ami szintén jár hozzá 24092012299.jpgsimán jól lehet lakni vele.

Következett a rántott bordának hirdetett második fogás. Ritkán sikerül jó képet készítenem az ételekről de most a bordáról közölt kép teljes egészében a valós képet adja vissza. Hajszálvékony szelet kicsit megklopfolva, bundázva és komolyan ropogósra sütve. Viszont ez a fogás is ár érték arányban, azt mondom, teljesít. A történeti hűséghez hozzátartozik semmit nem hagytam a tányéron belőle. A sor végén toltam egy pohár szódát és fizettem 1150-et meg egy kis jattot, mivel felszolgálós helyről beszélünk.

Nálam teljesen pozitív csalódásos a hely, ár érték arányban mindenképpen jó osztályzatot adnék neki ha kijönne a táblához felelni...

Akkor pontozás:

  • Parkolás: 1/5 (Nem lehetséges, bár egy kolléga a szűk kis utcán szépet tolatott egy vonóháromszögessel)

  • Kiszolgálás: 4/5 (jó)

  • Íz: 3/5 (közepest adok)

  • Adag: 4/5 (átlagoltam)

  • Ár/érték: 5/5 (a 400 miatt)

Aztán csak mint egy hab a tortára, elnyomtam egy csavart csoki-vaniliát a műintézmény szomszédságában található fagyizóban.

24092012301.jpg

Étlapot csatoltam, elérhetőségekkel, meg a térképre is rábiggyesztem!

ps.: a borjúláb meg majd valamikor máskor.

24092012295.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: menü étterem halászlé olcsó kifőzde Tata

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr484893513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása