Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) Budapest (1) budapest (12) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) Falatozó (1) falatozó (5) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) Hentes (1) hentes (2) hurka (5) Hurka (1) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) Kolbász (1) kolbász (6) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) terasz (2) Terasz (1) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) XI (2) xi (3) xiii (1) XIII (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

A Pecsenyés, Harta

2016.12.24. 08:08 rezirap

Jó Étvágyat!

img_0744.JPGErősen rákanyarodtunk már a karácsonyi ünnepkörre, de a fuvart meg kell csinálni akkor is. Kalocsán elég későn sikerült felrakni, így késve indultam a szekérrel Solt irányába. Persze hogy full éhes voltam, hosszú volt a nap. Eszembe jutott hogy Hartán a Kolbászház mellett van egy pecsenyés. A házban már vettem régebben igen finom kolbászokat, csemegét meg csípőset is, meg májast ha jól emlékszem. Ízlett minden, jó anyag volt. A pecsenyést eddig minden alkalommal lekéstem, odaérkezéskor már zárva volt. Most is elég későn értem oda, este 6 múlt pár perccel, na gimg_0740.JPGondoltam megint bukó a sült áru. Fények viszont még égtek, meg mozgás is volt, hát akkor megpróbálom, mart már az éhség. Amikor a bejárathoz értem és megláttam a 18-ig nyitva táblát, éreztem itt már zaba nem lesz. Mivel jövés menés volt, csak bekérdeztem hogy nyitva vannak-e? Egy kedves úriember azt mondta ő nem tudja mert polcot rak fel, kérdezzem meg a "Tibit". Odaosontam a pulthoz, és megkérdeztem a mögötte álló már odavalónak kinéző illetőt hogy lehet-e még enni? Jött is a válasz, hogy persze van még ropi megimg_0741.JPG szaloncukor, kóla, rágó, sör is. Mondom, nem ilyesmire gondoltam, esetleg valami más? Erre kinyílt egy nagy műanyag doboz és a következő felsorolást kaptam: fasírt, kolbász, sült hús még ami van.

A kolbászt választottam két szálat. Előkerült a háromszög tálca is, gyááá ez az álmoskönyv szerint csak jót jelent! Kaptam a kolbászhoz mustárt, meg csípős csalamádét, és kenyeret is rendes szeleteket. A kolbit nem kellett melegíteni, nem rég vehették ki a piros fény alól, még pont jó meleg volt. A pultos úriember mondta csak egyek nyugodtan, halászlét főznek, itt lesznek ma sokáig. Ennek megfelelően nyugodtan telepedtem le az új polc, meg a karácsonyfa szomszédjába. Aztán gyorsan neki is láttam a falatozásnak. Nagyon zamatos, szaftos, közepesen fűszeres volt a kolbász. Nem volt kiszáradva, élmény volt minden falat. Igen, éhes voltam de tény és való hogy mega finom volt. Azt hozzá kell tenni még a történeti hűséghez hogy az utolsó falatok nehezen mentek le annyira eltelített a cucc. Evés közben hallottam hogy az új polcra, deszkatévé fog kerülni, a szórakoztatás oltára lesz. Felfaltam mindent ami a tálcán volt és nagyon jól laktam. Máskor is megyek, mennem kell! Van pacal is, csülök is az étlapon!!!

Nem maradhat el:

  • Parkolás: 2/5 (szerelvénnyel nehéz)
  • Kiszolgálás: 5/5 (igazi vendéglátó)
  • Íz: 5/5 (zamatdús)
  • Adag: 5/5 (amennyit kérsz)
  • Ár/érték:5/5 (1500-ből jött ki a tálca)

Solt és Kalocsa között szigorúan ajánlott ide betérni!

Akkor, Jóízű Karácsonyt meg hasonlókat Kívánok!

( Aki megnézi a képeket nagyba is feltűnhet az egyik kolbászon egy nem oda illő valami, jelentem egy kis sűlthusi darab volt rajta, a dobozban a kolbászok alul voltak ezért, élvezeti értéket nem befolyásolt.)

img_0742.JPG

img_0745.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: kolbász pecsenye csalamádé pecsenyesütő Harta háromszögtálca

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr4112069759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása