Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) Budapest (1) budapest (12) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) Falatozó (1) falatozó (5) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) hentes (2) Hentes (1) hurka (5) Hurka (1) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) kolbász (6) Kolbász (1) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) Terasz (1) terasz (2) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) XI (2) xi (3) xiii (1) XIII (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

Pecsenyés, Lángosos ?, Maklár

2015.12.08. 19:08 rezirap

Jó Étvágyat!

17092015887.jpgEz még az óriáskígyós sztori idején volt (ez itt) amikor ebéd tájt (félegy körűl asszem) Makláron suhantam át. Persze hogy korgott a gyomrom, és a szemem mint a radar úgy figyelte a gyors szénhidrát beviteli lehetőségeket. Aztán a központban mint egy megváltásként, a képen látható bizalomgerjesztő büfékocsit vettem észre. Lángos, pecsenye, sültkolbász ez aztán a főnyeremény gondoltam, most bekajálok rendesen, pihenőidő is adta, a nap is kellemesen süt, mikellmás! A parkolással nem volt gond, az út szélén a szerelvény kényelmesen elfért. Sétálok a büfékocsi felé, és folyamatosan a sültkolbász, meg a hurka járt az eszembe, meg hogy mustárt is kérjek-e hozzá vagy csak uborkát meg kenyeret. Aztán egyre közelebb érek a pulthoz, ahonnan már be lehetett a "konyhára" is látni, de jaj üres a sültes, meg az ártábla is szerényes.Itt azért már kezdtem érezni hogy a baleklámpa halványan pislákol. Persze hogy a remény hal meg az utoljára, gondoltam akkor tolok egy lángost, azzal is jól elvagyok, ha már buktam a hurkakolbászt. Na de már 17092015884.jpglángos se volt, mert azt reggel eszik itt a népek, ebédre megüli a gyomrukat, így tíz után már lángost se sütnek a kisbódéba, hurka kolbászt egyéb sültet meg egyáltalán nem, na! Utolsó erőmmel rákérdeztem hogy akkor mi ehetőt lehet kapni itt most? Hamburger volt, meg hotdog, meg melegszendvics. Jóóóvan akkor, kértem egy sajtburgert. Hát kaptam is, igazi kézműves remeket. Igen, a kép nem hazudik. Olyan sajtburgernek nem kinéző, valami volt. De megettem, meg én az egészet, mert éhes voltam. Konkrétan ízharmóniáról, meg zamatról, nem tudok beszámolni, ettem valamit, ennyi. Mentem is tovább aztán "jól lakottan", bár a baleklámpa ekkor már mint egy reflektor úgy vakított!

Pontozok:

  • Parkolás: 4/5 (Útszélén)
  • Kiszolgálás: 4/5 (jó)
  • Íz: 1/5 (mi?)
  • Adag: 2/5 (háááát)
  • Ár/érték:1/5 (legközelebb zsemle parizer a boltból)

Legalább azokat a feliratokat kaparnák le amit nem is akarnak adni, átba...ás ez így.

Azért a kettőharmincas lángost ezek ellenére leteszteltem volna, árban mostanában nem láttam jobbat...

Ja és a kígyót ugyanúgy mit a hurkát meg a kolbászt én se láttam!

17092015885_1.jpg

17092015886.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: lángos sajtburger pecsenyesütő büfékocsi Maklár baleklámpa

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr838149542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása