Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) budapest (12) Budapest (1) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) Falatozó (1) falatozó (5) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) hentes (2) Hentes (1) hurka (5) Hurka (1) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) Kolbász (1) kolbász (6) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) Terasz (1) terasz (2) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) XI (2) xi (3) xiii (1) XIII (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

Oli Büfé, Falatozó, 8-as út 72-es út kereszteződés

2010.06.25. 07:58 rezirap

Jó Étvágyat!

 
Ja, van úgy hogy összejönnek a dolgok, valahogy a csillagok állása, vagy mittudomén. A hétvégén csűrtünk visszafelé a Sobri Jóska Kalandparkból (akit érdekel, keressen rá, elég jó, mondjuk a ST lángos 500/db azért az kicsit meredek) a 8-ason. Veszprémet elhagyva a fűzfői elágazásnál lassítás, mert építik jelenleg, hogy ne legyen olyan veszélyes, mint most. Az elágazás előtt Büfé tábla jobbra, Muki rátekint a helyre, aztán dobja a kérdést, mánhogy: Itt ettél-e már? Pironkodva mondtam, hogy itt még nem sikerült löncsölnöm, pedig az milyen lett volna, ha csak hanyagúl rávágom, hogy: Persze, a babgulyás vastag, a marhapörkölt meg ízletes. Ezzel a téma kifújt, haladtunk tovább. DE a héten Veszprémben kellett szerepelnem, reggelizni is elfelejtettem így már 11-kor dög éhes voltam, és mit ad, pont a 8-ason haladok Fehérvár felé, jobbra büfé-falatozó, amit Muki bekérdezett, több se kellett, satufék, irányjelző.
Szóval nem egy tágas helyiség, amikor belép az ember 3 kis asztal, meg egy kiszolgáló pult, viszont van fedett és nemfedett „kerthelység”, ami jó szolgálatot tehet zsúfoltság idején. Mondom, 11 után volt pár percel, betoppanok, a személyzet éppen a tv-ben valami dokumentumfilmet nézett, aztán meg engem, hogy mit parancsolok. Kicsit félénken mondom ennék valamit. A szakácsnő, mint utóbb kiderült elkezdte mondani a kínálatot, vele kánonban mondta egy úriember mögötte ugyanazt kb. 5mp-ig, míg a szakácsnő egy határozott kézmozdulattal le nem állította (ennek a jelentése kb.: én beszélek, a többi hallgat). A repertoár gyorsan felsorolódott (lásd a poszt végén), én meg bekérdeztem a szokásos: "mit ajánl?"-t. Frissensültből a cigánypecsenyét és a..... itt meg is szakította az ajánlást, és már rendeltem is a pecsenyét rösztivel, savanyú ubival. Leültem egy benti asztalhoz, próbáltam a kínálatot lefényképezni hogy ne legyen feltünő, meg kiolvastam egy bulvárújságból ami a mögöttem lévő széken gyűjtődött, hogy elárverezik Kriptai Laudia bugyiját, az már nem semmi. Éppen mikor a következő tudományos cikkhez értem volna, már előttem is volt a frissen sütött pecsenye, ami így nézett ki. Jól van na, a díszítés olyan amilyen, de az igyekezet a lényeg, amit én értékelek! Az ízre nem volt panaszom, rendesen meg is volt sütve, a szalonna is a tetején a húsosabb fajta volt, mire bevágtam, jól is laktam, ahogy kell. Kiemelném még a savanya ubi mennyiségét, nem 2 darab félbevágott nyeszlet görcs volt, hanem méretes darabok, amik passzoltak az étel mennyiségéhez, és a röszti sem lett sajnálva a husi alól. Mondhatnám, ezzel az egy tányérral most mint a duda voltam, pedig még az elején kacérkodtam egy zóna babgulyással, végzetes hiba lett volna! Majd legközelebb! Mire végeztem, már gyűltek a vendégek ebédre, sőt olyan is volt, aki telefonon előre leadta a rendelést, hogy ne keljen várni, ha ideér. Gyáá, ez már service a javából. Én meg kértem a számlát, 1300-ba állt meg, ami szerintem se nem sok, se nem kevés, manapság már általánosnak is mondható.
 
Pontozás:
 
  • Parkolás: 4/5  (Murvás, porol rendesen, de tágas)
  • Kiszolgálás: 5/5 (nekem tetszik)
  • Adag: 5/5 (szerintem ez is jó)
  • Íz: 4/5 (máskor is jövök)
  • Ár/érték: 4/5 (ssss)

Ha úgy akad, érdemes bepróbálni, ahogy kivettem, családi vállalkozás, inkább az ilyenek menjenek, mint a megdobáldszok, meg nyurgerkindek. Volt még a kinti megállító/adatközlő táblán egy Házispeckó (vagy valami hasonló) nevű kaja 790-ért, meg a lazac porció sem semmi, amit azért legközelebb érdemesnek tartok megkérdezni!

A következő poszt is kifőzde lesz, csak legyen hangulat megírni!

Jó szelet!

komment

Címkék: veszprém bableves pecsenye cigánypecsenye falatozó

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr622106724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2010.06.25. 10:20:12

ó párszor elmenem mellette pannonia feszt alatt. ma megyek skalandra, pont a sobri jóskába... meglássuk hogy belefér e az iőbe ez a rövid megálló, mer az ételkínálat alapján illene..

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2010.06.25. 10:20:57

ja! a telefonszámot csatolhattad volna ha már ilyen lehetőség is van :)

Papp Sanyi 2010.06.26. 20:07:51

Csak így tovább! Térképezd fel az ilyen helyeket nekünk! Köszi!

marosi50 2010.06.27. 11:50:29

Azért,ez a 250Ft-os külön köret,kicsit lehuzós...

Egyéves Önkéntes 2010.11.08. 16:10:04

kinek van ideje két hónapot várni egy zuhanyozásra? :)

a blog pedig jó, lájkolom :)
süti beállítások módosítása