Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) Budapest (1) budapest (12) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) Falatozó (1) falatozó (5) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) hentes (2) Hentes (1) hurka (5) Hurka (1) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) Kolbász (1) kolbász (6) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) terasz (2) Terasz (1) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) XI (2) xi (3) xiii (1) XIII (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

Lángos Büfé, Jakabszállás

2010.02.12. 08:14 rezirap

Jó étvágyat!

 

Kicsit visszautalok a blog első, vagy második posztjára, erre: pacalvadasz.blog.hu/2009/01/26/kezdodik_144 Na, nekem pont egy ilyesmi helyet sikerült felfedeznem az 54-es út mellett, Jakabszállás belterületén. Ahogy Kecskemét felöl haladok a település központja felé, erre az „előjelző” táblára lettem figyelmes:

 

LÁNGOS alatta TÁP, TAKARMÁNY, zseniális párosítás, gondoltam, és már kanyarodtam is be jobbra, a kis utcába, a lángosos irányába, mivel a reggeli kimaradt, de tízórainak egy lángos nagyon odavág, enni kell, és kész. Leparkoltam hirtelen a havas parkolóba, és máris azon kezdtem agyalni, hogy milyen cuccot kéne tolnom, mi adja éhgyomorra a legjobban. A sima az jó, de azért csak kéne rá valami, a sajtos-tejfeles, na az igen, de lehet, hogy az meg már sok is az üres bendőmnek, káposztás a kedvencem, azt benyalom mindíg, mert elfogy, mire én a lángososhoz érek, legyen egy sajtos, majd meglássuk. A lángosos egység egy „szolgáltatóház” részét képezi. A szélen a főút felöl van a Lángos Büfé, mellette a TápTakarmány, majd egy gumis és végül egy üveges zárja a sort. A komplexum így néz ki:

 

Na, hát odasurrantam a kiadó ablakhoz, rátekintettem az árlistára (lásd alant a listát), valami ilyesmire számítottam, és már kértem is ki a sajtos témát (ugye a káposztásat itt is buktam volna). Kedves lángosos hölgy még rákérdezte, hogy fokhagyma ügyben mit választok, igent-e, vagy nemet? Sajnos nemet kellett mondanom, mert csak. Mondta, kicsit várni kell, tehát frissen sül, jeee! Kb. 4-5percet nézelődtem a táptakarmányos irányába, mert fennforgás volt, és pedig egy úriember szerintem a takarmányossal próbált egy nagy zsákot rárögzíteni egy sokat látott robogóra, de igencsak nehezen akarta kiadni, hogy a zsák is fent legyen, meg a sofőr is. Aztán biztos megoldották, nem tudom, mert közben elkészült a lángos, még azért kaptam a kérdést, hogy simán, vagy hajtva kérem. Mivel kicsit már csúszásba voltam, ezért a kalcóne style-ra szavaztam, így gépjárműbe is fogyasztható. Kalcóne Lángos, ez tetszik! Na, és jött az igazság pillanata, és nem kellett csalódnom! Ez a lángos nem az olajszagú, "zsírpapír is átázik, ha fél percig fogod, és már a felénél jól leszel a tömény olajtól" fajta, hanem a "semmi olajszag, könnyű tészta, puha, pont annyit sült, amennyit kell, nem ropogós a közepe, mert ott vékony, és a sajt is beleolvadt, ahogy én szeretem" volt! Pont annyira laktam vele jól, amennyire szerettem volna, és legközelebb biztos rámegyek a lekváros lángosra, mert oviban toltam ilyet utoljára. Aki finom, friss lángost szeretne, és a környéken jár, szigorúan kötelező!


Pontozás:

Parkolás: 3/5 (pótossal megpróbálható)

Kiszolgálás: 4/5 (semmi probléma)

Íz: 5/5 (ötös)

Adag: 5/5 (lángos)

Ár/érték: 4/5 (szerintem jó)

Amit még érdemes, melegtea 30/deci, szinte ajándék! Azért elektromos elérhetőség meg minek, rakok még képeket, mégpedig árlap, meg az "anyag"!!!!

Na mentem enni, meg jó hétvégét!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

komment

Címkék: lángos tea büfé jakabszállás

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr651747108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lokal hiro 2010.02.12. 09:58:59

A legjobb lángosos a környéken. Néha hétvégén kiszaladunk Kecskemétről reggelizni.

sfdrake 2011.03.19. 21:31:43

"és már kanyarodtam is be jobbra, a kis utcába,"

Ha Kecskemét felől mentél, ami az előjelző tábla szerint is valószínű akkor nem hiszem hogy jobbra kanyarodás volt az, inkább balra nem ? Igaz a kis utca jobb oldalán van a lángosos, de az 54 esről Kecskemét felől a kis utca baltól van.

rezirap 2011.04.12. 13:48:11

@sfdrake: Még jó hogy valaki figyel! :-)
Tényleg balos!!!
süti beállítások módosítása