Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) budapest (12) Budapest (1) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) Falatozó (1) falatozó (5) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) hentes (2) Hentes (1) hurka (5) Hurka (1) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) Kolbász (1) kolbász (6) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) Terasz (1) terasz (2) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) XI (2) xi (3) xiii (1) XIII (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

Arzenál Finom Falatok, Bp. Soroksári út 158.

2010.01.06. 08:11 rezirap

Jó Étvágyat Húsztízben is!

Nem nagyon szoktam visszaemlékezős bejegyzéseket gyártani, de ezt a posztot valahogy megígértem magamnak még az ünnepek előtt, csak úgy. Karácsony előtt még volt egy két ide-oda menős céges dolgom, aztán úgy adta ki, hogy a délidő (meg az éhség is) a Soroksári út környékén kapott. Első tervem az volt, hogy végre bepróbálom az új helyén a Pocakos Lakatos-t, de nem jött össze, mert nem volt már nyitva dec. 22-én. Aztán csorogtam lefelé a Soroksárin déli irányba, és a Fegyvergyár mellett Finom Falatok cégjelzésre lettem figyelmes egy beugró udvarban. (fényképező most se volt nálam, majd pótolom) Valahogy megfordultam, és irány az Arzenál parkolója. Ez a cég valami diszkont, vagy mi, nagyon nem foglalkoztatott, inkább egyre jobban a Finom Falatok jártak az eszemben. Parkoló hely volt bőven, külön solo teherautóknak (nem nyergesnek...) is.

A bejárat mellett volt valami étlap, sokat nem törődtem már vele, be kell menni, aztán meglátjuk. Ahogy beléptem, egy ilyen "presszós" hangulat vett körül, a szó pozitív értelmében. Egy nagy pult a bal oldalon, jobbra asztalok székekkel, a pulton nagy fehér táblán a napi ajánlatok kiírva, a szemben lévő falon szintén étel árlista. Gondoltam, rendelek a pultnál, ott kell. A pult másik oldalán álló hölgy kedvesen megkérdezte mit szeretnék, én pedig a bableves, bolognai makaróni (?) kombóra adtam a voksomat. Miután rendeltem, akkor vettem észre a pult melletti falon lévő MENÜ kiírást, ami tán 700 körüli pénzbe került, leves és második volt. Sokat nem kellett várni, jött is a bableves, ami meglepően ízletes és tartalmas is volt. Azért kis kenyeret kértem hozzá, mivel már csak a "sarka" volt a kenyérnek, a pultos hölgy megkérdezte, hogy jó lesz-e? Nekem a legjobb! Annak rendje módja szerint bevágtam a levest, ami rendes adag volt, bőven babbal. Kisvártatva megérkezett a bolognai makaróni, ami, mire kiért, azért csak spagetti lett. Szintén pozitív, hogy rendesen meg volt melegítve, ráolvadt a sajt a tetején, szósz is volt a tésztán, és sűrű szósz volt, nem vékony. Az adagra megint nem lehet egy rossz szavam se, és ízre is hozta, amit kell. Sőt, mivel a bejárattal szemben ültem, aki utánam jött, és látta a tésztát a tányéron, az is ezt rendelte, holott volt még frissensült, illetve egyéb húsos ételek a kínálatban. Nem cifrázom, nekem simán megérte, hogy a Lakatos nem volt nyitva, ott biztos többet hagytam volna ott mint 1200Ft. 

Ami nagyon megéri a bableves 350-ért. Ha nem nagyon vagy éhes a legjobb megoldás, a makaróninak álcázott spagetti sem rossz 850-be. A napi ajánlatba kiírt ételek (pörköltek, rántott, töltött húsok stb.) már tartalmazzák a köretet így 800-1150-ig mennek az árak, meg el ne feledjük: menü is van! Be fogok térni máskor is, meg pontozás is!

Parkolás: 4/5 (pótossal nehéz)

Kiszolgálás: 4/5 (kedves)

Íz: 4/5 (íz az volt)

Adag: 5/5 (a leves is meg a tészta is)

Ár/érték: 4/5 (szerintem jó)

Ahogy láttam, reggeli is megy, de elektromos elérhetőséget nem igazán találtam. Kajajegy is játszik!

Képet meg pótlok! 

2 komment

Címkék: budapest menü bableves falatozó

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr441648952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ősi homár fapados · http://zsigavagyok.tumblr.com/ 2010.01.09. 17:42:57

"sarka" volt a kenyérnek = sercli
nem is nagyon lehet makarónit kapni, de ami fájdalom, a kagylótészta meg végleg eltűnt, pedig a paprikás csirke típusú szaftos kaják azzal a legjobbak

a legfontosabb: www.diningguide.hu/?tPath=/ettermek&application=restisearch&restisearch_type=simple&restisearchadvanced_appear=no&restisearch_servicestext=szivarbar%C3%A1t&restisearch_services=113&restisearch_artperpage=50&restisearch_orderfield=restisearch_restirating&restisearch_orderdir=desc
jobbra 2. banner, de előtte kérdezd meg nagyanyánkat (rendeles.chiliesvanilia.hu/), mit fizet:D

MesésKrémes (törölt) · http://www.sutemenystylist.blog.hu 2010.02.02. 21:32:42

Miért nem frissül a blog??nehogymár abbahagyjátok!!posztot plííííz!
süti beállítások módosítása