Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) budapest (12) Budapest (1) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) Falatozó (1) falatozó (5) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) hentes (2) Hentes (1) hurka (5) Hurka (1) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) Kolbász (1) kolbász (6) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) Terasz (1) terasz (2) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) XI (2) xi (3) xiii (1) XIII (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

Szendrei Falatozó, Budapest

2009.10.19. 11:58 rezirap

Jó Étvágyat!

Először is nagyon szépen köszönjük Bence nevű olvasónknak az ajánlását, ami így szólt:
 
Sziasztok!
Látom, hogy főleg Buda déli részén mozogtok, éppen ezért: ha Zugló-Rpalota határán jártok, ne hagyjátok ki a kispiacnál lévő bádogbüfé-falatozót. ("Pista", "bajusz", "nagyjóuram"). Pont a szuglói körvasútsornál van - remélem meglátjátok, hogy miért gondolom, hogy ilyen nincs még egy. Pontos cím: az Erzsébet Királyné útja itt válik Kolozsvár utcává, közvetlenül a vasúti "Totó-Lottó" híd után, a jobb oldalon van a kispiac.
 
Így hát a következő posztot BENCÉNEK ajánlom!
 
Tényleg igaz, hogy az esetek nagy részében a budai oldalon mozgunk ebédidőben, de történetesen múlthét valamelyik esős napján Zugló környékén kapott a gyomorkorgás, és emlékeztem, hogy jött egy ajánlás a környék valamelyik vendéglátó egységével kapcsolatban, fel is ütöttem a saját blogunkat segítségképpen. :-)
Az útbaigazítás teljesen korrekt volt, elsőre megtaláltam a kispiacot, no meg a műintézményt is!
 
Már első pillanattól szimpatikus volt az atmoszférája a helynek! A bejáraton belépve egy kissebb folyosóra léptem, ami étkezőrészként is funkcionál (rálátni a piacra!) és egy az egybe beláttam a konyhába, ahol nagy edényekbe rotyogott a sok napi ajánlatnak való, mellettük a főszakács, hivatalos szakácsnadrág, fehérfelső, ahogy kell, meg tiszteletet parancsoló bajusz! Itt nem rejtik el a konyhát az étkezőktől, lehet látni honnan jön a bableves, meg a rántottborda, és nekem ez nagyon tetszik! Majd a kis előtérből a kiszolgáló pultot is tartalmazó helyiség következik, ami mutatja, hogy jó a konyha, mivel elég zsúfolt volt folyamatosan ottlétem alatt. A fekete palatáblán krétával kiírva a napi ajánlatok, hát volt bőven a pacaltól a mindenféle főzelékekig, de még milánói sertésborda is, under 1000Ft! Tehát a főételek nem kanyarodnak 1000 magyarFt főlé, gyáááá! Hát olyan nagy volt a választék és nehéz a választás, hogy én mint elsőbálozó az egységben kikértem a napi menüt 750-ért! (oké, plusz kenyér 25Ft, ami akkora mint régen a Győri Éhségűzőben volt, szóval emberes, erre még visszatérek) A menüben még választást is engedett a kedves felszolgálóhölgy, hogy tésztát vagy tarhonyát kérek a ZUZAPÖRIHEZ. Jött még hozzá egy ubi, meg egy tányér zöldborsóleves galuskával, így ni:
 
Megkaptam a menüt és kiskeráztam a tálcával az előtérbe, mert ott még volt hely a talponülő részben és a konyhára is beláttam! (talponülő: magas asztal bárszék jelleggel)
A levest rendes mélytányérba mérik, (nem csészéznek yeee!) és van benne cucc is rendesen, esküszöm, a levesben több volt a borsó, zölség, galuska mint a lé, 750-ért nem ilyesmihez vagyunk szokva (sajna). Szóval a leves rendes adag és finom ízletes is volt. Majd kanyarodok a zúzapörköltre, akkor veszem észre hogy hoztam kenyeret is, de minek? Ha elhoztam, akkor megesszük a pörkölttel meg a tarhonyával. Be is csúszott, ahogy kell, annak az időknek az emlékezetére, amikor a sulimenzán mindenhez kenyeret ettünk, csak hogy megpróbáljunk jóllakni a fejaddaggal, ha nem sikerült repetát kikuncsorogni a konyhásnénitől. A legdurvább kenyeres kombóm a milánói makaróni kenyérrel, ami menza körülmények között még teljesen jól ki is adta. Na, de elég a nosztalgiából, vissza a témához, itt nem lett volna szükséges a kenyér a zúzához, mert az adaggal és a zamattal sem volt semmi baj, sőt nagyon meg voltam elégedve mindkettővel. Szó, mi szó, ha tehetem, legközelebb is betérek, mert megéri és finom is. Amíg ettem (elég lassan szoktam, így esik jól!), folyamatosan cserélődött a közönség, sokan nyomták az elvitelre figurát dobozban vagy ételhordóban, és majdnem elfeledtem megemlíteni, hogy a sarokban levő TV a királyi 1-esre volt akkor állítva, amiből az aktuális hírek nyomatta. Tehát azt kell mondanom, hogy kifejezetten ajánlott, azért a pontozás nem marad el:
 

Parkolás: 3/5 ( teherkocsival nem egyszerű, de megoldható )

Kiszolgálás: 5/5 ( Teljesen rendbevan! )

Adag: 5/5 ( a menüvel nincs gond, és a kenyér is nagy! )

Íz: 5/5 ( nem csalódtam )

Ár: 5/5 ( Fajin )

Internetes elérhetőséget nem igen találtam, de szerintem adott helynek nincs is szüksége rá, mivel így is vannak bőven. Itt egy kép még a külsőről is, biztos, ami biztos, az előtte parkoló vas rendszámát kiradíroztam, nehogy Etelkanéni innen tudja meg, hogy Kálmán'bá idejár ebédidőben! A pontos megtalálási helyet meg Bence tisztességesen leírta, én odataláltam, akkor más is, érdemes! Ja és a kajajegyek is játszanak!

Na mentem enni, mert már ideje van!

5 komment

Címkék: budapest menü zúzapörkölt falatozó

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr531460078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbv2 2009.10.22. 14:25:11

Hát köszönöm, tényleg, faszajók vagytok + ugyanezt gondolom, mégha rég is voltam már.
Ha oda-visszatértek, javaslom, hogy akkor a büfé részbe térjetek be a piacon. Legyen megletetés, hogy miért!

Szendrei 2010.02.19. 22:23:20

Kőszi srácok, hogy meglátogattatok gyertek máskor is csak vigyázzatok mert mi nem a plé csárda vagyunk ez a képről is látszik.

zuglo63 2010.04.10. 08:02:06

Sziasztok!
Nem akarok beleszólni de tényleg rossz helyre mentél be.Amit neked keresni kellett volna az egy tuti bádog bódé ahová 1988 óta járunk több ezred magammal.
Az oldalad nagyon jó, egy pár helyen már jártam,ismsrős volt amit leírtál de ezt az élményt tényleg ne hagyd ki,én 22 éve eszem PISTA úr főztjét de nem lehet megunni./egyszer azt mertem mondani hogy nagyon éhes vagyok , na az a rántott szelet 72 deka lett/ Menj el arra mégegyszer, megéri!!!!!

Zeli

Szendrei 2010.04.13. 08:25:35

@zuglo63: Hogy mi a jó és mi a rossz azt ne itt döntsd el mert mindenkinek más és más a jó !!!!

prériqtya 2010.07.28. 12:15:01

@zuglo63: Én se akarok beleszólni,de jó helyre mentél ha tényleg finom ételt akarsz enni.A plébodéba lehet,hogy nagyobb az adag(de drágább is),de ízekben ég és föld a kettő,természetesen a Szendrei falatozó javára!Ilyen finomat ilyen jó áron ritkán találsz.Feco
süti beállítások módosítása