Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) Budapest (1) budapest (12) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) Falatozó (1) falatozó (5) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) Hentes (1) hentes (2) Hurka (1) hurka (5) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) kolbász (6) Kolbász (1) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) terasz (2) Terasz (1) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) xi (3) XI (2) xiii (1) XIII (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

NON-STOP Büfé-Falatozó, Gyöngyös

2009.04.09. 13:08 rezirap

Jó Étvágyat!

Azt mondják, hogy a jó gondolatok evés után születnek, a mégjobbak meg egy jó evés után. Én most egy jó evés után vagyok, a Diorádió meg a híres Szikora slágert a Szeretlek-ismegnemis-t nyomatja, szóval minden rendben. De miért is van ilyen jó kedvem? Irígykedve olvastam blogtársam havas, faházas kajálos beszámolóját, főleg a pólóban csuszkálhatnék a havon rész fogott meg, mivel jófajta kajáldák itthon is vannak, ócsóbbak is. Példának itt van a fent említett nonstop falatozó, aminek a parkolójában írom étkezési élményeimet. Régóta nagy vágyam kipróbálni, mit is tud ez a kis pléhbodega, mivel amikor régebben erre jártam, mindíg nagy jövés menés volt körülötte, de valahogy nem adta magát a betérés. Ma ez másképp volt! Dél környékén jöttem rá, hogy kimaradt a reggeli, és már igencsak jó lenne valamit fogyasztani, éppen Gyöngyösön jártam, amikor eszembe jutott a város széli (3-as úton Miskolc felé Gyöngyös végén jobb oldali autópálya felé vezető út kereszteződése mellett.) étkezde, hip-hop a parkolójába is teremtem. Mivel kimaradt a reggeli, elhatároztam, hogy csak valami lájtosat burkolok, nem terhelem meg a hasamat valami zsíros étellel. A pulthoz érve a várt kép fogadott: sülthúsok, hurka-kolbász, rántotsajt, krokett, stb. a kirakatba, a standard ajánlat meg kifüggesztve. A szokásosak: babgulyás, birkapöri, rizseshús, csülökpöri stb. ÉS Velőspacal is!!! Először elgondolkodtam, hogy ki merjem-e kérni, de eszembe jutott, hogy mit fogok felelni akkor, ha Csabafej felhív valamikor, hogy gyöngyösön megéri-e kikérni a velőspacalt. Azt nem mondhatom, hogy nem tudom, mert ezt tudni kell és kész. Végül is lájtos (fitneszkaja), mivel a pacal nem zsíros, ha jól van elkészítve, ezt meg is beszéltem magammal, és már adtam is a rendelést. A pultoshölgy kedvesen rákérdezte hogy hány szelet kenyeret mellékelhet az adaghoz, erre a standardot feleltem, hogy attól függ milyen vastag a szelet. Erre a válaszra szemmel láthatólag nem készült, kértem egyet, mire levágott egy aratós szeletet és megmutatta. Rábólintottam és még kértem egy kis savanyú uborkát is, jött is papírtálcán, ahogy kell. Eközben beütődött a kasszagépbe a fizetnivaló is 860Ft (círka 3 euro).Kisvártatva kikaptam a velőspacalt is, itt van ni a komplett adag:
 
A púlt két oldalán lehet lócákon és padokon fogyasztani, az egyik oldal a nyári kerthelység (szerintem) mivel nyitott, a másik oldalon meg sátras rendszer mint annakidején győrben a megboldogúlt Éhségűzőben. Az étel ízletes volt, nem zsíros, megfelelő adag, pont ahogy kigondoltam, egy szó mint száz, nagyon jól esett a mai ebéd!!! Szóval ha Csabafej felhív, hogy megéri-e, akkor a válasz egyszerű lesz: MEG HÁT!!! A pontot az i-re, most hallom a rádióban :Black-Wonderful life, kell ennél több????
 

Jöjjön az elmaradhatatlan pontozás:

Parkolás: 4/5 (4-5 komplett szerelvény elfér meg az apraja, viszont porol mint állat)

Adag: 5/5 (jól laktam)

Íz: 5/5 (fajin)

Kiszolgálás: 5/5 (aranyos,kedves bultoshölgy)

Ár: 5/5 (szerintem jól pozícionált)

 És a következő kép címe meg: no comment.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr961055743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kismagyarfocilaz · http://kismagyarfocilaz-tippmixsiramok.blog.hu 2009.04.13. 00:15:48

A beszámoló, a rendelés, a fotó, az infó hibátlan. Kalap le.
süti beállítások módosítása