Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) budapest (12) Budapest (1) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) Falatozó (1) falatozó (5) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) hentes (2) Hentes (1) hurka (5) Hurka (1) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) Kolbász (1) kolbász (6) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) Terasz (1) terasz (2) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) XI (2) xi (3) xiii (1) XIII (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

Eheted-Ihatod Gyorsétterem, Szigetszentmiklós Leshegyi IP.

2009.04.06. 16:41 rezirap

Jó Étvágyat!

Először is elnézést kérek, ha nem jól írtam a vendéglátóhely nevét (javítom, ha nem ez), de valami ilyesmi volt, kicsit csodálkoztam is rajta, meg a fénykép sem sikerült úgy, hogy ki tudtam volna silabizálni.

A gyorsétterem eléggé frekventált helyen van a Szigetszentmiklósi körforgalom egyik sarkában, az ipari park szélén. Szerintem a fő látogatói bázis az ip.- ban dolgozók, illetve ebédelni kijárók. Én múlt héten kb. egy óra körül voltam, volt bőven szabad asztal, de azért jöttek mentek a népek. Voltam már máskor is, kicsit közelebb a déli csúcshoz, akkor nem hogy szabad asztalt, de szabad helyet is nehéz volt találni. Nyáron ezen biztos segít a terasz, ami a képen is látszik, hogy még csak jelzés értékkel üzemelt. Belsőleg tiszta, rendes, jól felszerelt, világos étkezde, nincs leharcolva, minden rendben vele. A rendszer púltból adagolós a kiadósorvégén pénztárba kifizetős jellegű. Az ételek több kategóriába vannak felsorolva a púlt felett: levesek, főzelékek, frissensűltek, egytálételek stb. Már voltam egyszer itt, mint az elején is említettem, de nem maradtak nagyon mély benyomásaim sem pozitív, sem negatív jellegűek, így ismét betértem szerencsét próbálni ebéd ügyben.

A kiírt ajánlatot figyelve egyből kiszúrtam a nálam menza top 10-ben szereplő paradicsomlevest és a másik sorban a brassói-t, ami szintén egyik gyengém szokott lenni. Hát hagymenjen alapon kikértem a fent említett kombinációt, mondjuk, nekem kicsit furcsa volt, mikor a kiadónéni megkérdezte, mivel kérem a brassóit (nekem alap a kockakrumpli hozzá, de az nem volt, így maradt a sültkrumpli) meg még egy kis vágott vegyes savanyút a húshoz, fizettem a kasszánál (leves 320, savanyú 250, brassói 1150 össz: 1720Ft), aztán leültem falatozni.

Nagyon fajin volt, mikor kiderült, hogy a paradicsomlevesbe betütészta van elrejtve, mondjuk, az már nem annyira, mikor az első kanállal belekostoltam. Ha a parilevesbe nem volt 10kg cukor, akkor egy se...Meg kell mondanom, a leves mint valami piros cukorszirup, amiből valamikor majd nyalóka lesz, vagy nem tudom, de számomra nagyon borzalmas volt, de hát az éhség nagy úr egy óra tájékán, így lenyomtam az egész tányér cukrosparadicsomlevest. Na az intenzív édes átjárta a testem, gondoltam, majd megkezelem brassóival meg savanyúval, az biztos szétcsapja, gondoltam... A brassói nem egy bonyolult étel, tudom, hogy nem szűzérméből meg egyébb nemes húsokból készűl, de finomra is el lehet készíteni, szóval most nem azt kaptam. Bár ha előtte nem nyomom le a cukorbombázás utáni paradicsomlevest, lehet, hogy máshogy adja ki, de így elég furcsa volt. A hús nagyon zaftos és szerintem zsíros is volt, ezt támasztja alá, hogy a hozzá adott sültkrumpli pillanatok alatt elázott a zaftban, és olyan tejbe áztatott babapiskóta állagot vett fel. Én nem kényeskedek, nekimentem egy párszor, próbáltam a savanyúval kompenzálni a zsíros létyót, amiben már nem csak a hús, hanem a krumpli is úszott, de bevallom a fele tányérnál megadtam magam, és köszöntem szépen. Rá kellett jönnöm, hogy aznap nagyon beleválasztottam, és itt jönnek a de-k:

- de ha nincs a cukros leves előtte, -de ha nem eszem meg a levest (ezek kb egyformák), - de ha csak kenyeret kérek a húshoz, - de ha dupla savanyút eszek hozzá, talán még jól is kijöhettem volna a történetből.

Összegzés képpen úgy érzem, nem  választottam valami szerencsésen, ez a pontozásomon is meglátszik:

Parkolás: 4/5 (szgk. -nak jó, nagyvassal csak az útszéle)

Adag: 4/5 (hát..meg sem bírtam enni...)

Íz: 2/5 (off)

Kiszolgálás: 5/5 (semmi gond)

Ár: 3/5 (egy erős közepes)

Aki szereti a cukros paradicsomlevest és a tocsogós brassóit, biztos válassza ezt, én legközelebb biztosan valami mással próbálkozom itt, az biztos.

 

Szólj hozzá!

Címkék: gyorsétterem brassói paradicsomleves

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr171049918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása