Hirdetés

Hirdetés

Pacalvadász

Csárdák, éttermek, talponállók, büfék gyűjteménye.

ETETŐK TÉRKÉPEN

Friss topikok

Címkék

112 (1) 6 os (3) ablakos kiszolgálás (1) akasztó (1) audi (1) babgulyás (1) bableves (4) balaton (3) balatonfüred (2) balatonfüzfő (1) baleklámpa (1) Bárány (2) báránycsülök (1) bécsiszelet (1) belváros (1) bezár (1) birkapörkölt (1) bistro (1) bisztró (1) Bohém (1) borsóleves (1) brassói (3) Budakeszi (1) budaörs (3) Budapest (1) budapest (12) büfé (5) büfékocsi (2) burgonyapüré (1) cegléd (1) cigánypecsenye (2) cikk (1) csalamádé (4) csapvíz (1) csárda (5) csepel (1) csillag (1) csirkecomb (1) csokispalacsinta (1) Csongrád (2) csülköspacal (1) csülök (5) csülökpörkölt (1) debrecen (1) disznósajt (1) donovaly (1) ebes (1) esztergom (1) ételsziget (1) étkezde (6) étterem (20) facebook (1) Falatozó (1) falatozó (5) fasírt (1) fémtányér (2) finomító (1) Gasztro (1) goral (1) grill (2) grillcsirke (1) gulyásleves (2) gyarmat (1) győr (7) gyorsbüfé (1) gyorsétterem (1) halászcsárda (1) halászlé (5) halleves (1) harcsapaprikás (1) háromszögtálca (1) Harta (1) hekk (1) hentes (2) Hentes (1) Hurka (1) hurka (5) Húsbolt (1) húsleves (2) hvg (1) Hype (1) IX. kerület (1) jakabszállás (1) kacsa (1) kaja (1) Kajálda (1) kakasherepörkölt (2) kalocsa (1) kamionmosó (1) kamionos (4) Kávéház (1) kelkáposzta (1) kemence csárda (1) kerthelyiség (7) kif (1) kifőzde (4) Kisbig (1) kisvendéglő (1) kocsma (1) kocsonya (2) köfém (1) kóla (1) Kolbász (1) kolbász (6) koliba (1) kolozsvári rakott káposzta (1) kondorfa (1) körmös pacal (1) körömpörkölt (1) koviubi (3) kurta (1) lángos (6) lazac (1) lecsó (2) Lepény (1) liba (1) lónyál (1) lötyi (1) máj (1) májas (1) Maklár (1) márton nap (1) Mátra (1) mecseknádasd (1) menü (17) menz (1) menza (10) Mester utca (1) mol (1) nyárfa (1) nyékládháza (1) nyíregyháza (1) olcsó (3) pacal (4) pacalpörkölt (11) palacsinta (6) panorámaterasz (1) paradicsomleves (1) pécs (1) pecsenye (7) pecsenyesütő (5) penne (1) pincér (1) pitvar (1) presszó (1) prósza (1) rába (1) Ragu (1) rakéta (1) rántottsajt (1) régi (1) répcelak (1) rétes (1) retro (1) rizsa (1) sajtburger (1) sajtostejfölös (1) siófok (1) solt (2) Somlói (1) Sous Vide (1) Sülysáp (1) szalontüdő (5) szarvas (1) székesfehérvár (1) szendvics (1) szlovákia (1) szörp (3) sztrapacska (1) talponálló (2) Tápiószecső (1) Tarhonya (1) Tata (1) tavaszitekercs (1) tea (1) temesvár (1) tepertőspogácsa (1) Terasz (1) terasz (2) Tócsni (1) uborka (1) újbuda (4) ünnepi (1) út (1) Vác (1) vadas (1) velősmáj (1) velőspacal (3) vendéglő (6) veresegyház (1) veszprém (2) xi (3) XI (2) xiii (1) XIII (1) xiv (2) xx ker (1) zalaegerszeg (2) Zánka (1) Zúza (1) zúzapörkölt (5) Címkefelhő

Mocca Kávézó-Pizzeria,Tata

2009.02.06. 11:31 rezirap

Jó Étvágyat!

Régóta keresek már valami jó kajáldát Tatabánya-Tata viszonylatban, de eddig nem igen akadtam rá említésre méltóra. Volt  szerencsém tegnap is a környéken kocsikázni, gondoltam, szétnézek az 1-es út környékén, hátha szembejön valami "babgulyásos" vagy valami. Már kezdtem megörülni, amikor Tata, Komáromhoz közeli szélén egy Platán falatozó (asszem) bódét  pillantottam meg, satufék, index, be a parkolóba. Sajna vaklármának bizonyult, mivel hamburger, melegszenya, meg pidza volt az étlapon, legközelebb kipróbálom, de valami komolyabbra gondoltam ebédnek. Aztán pár lépésre felfedeztem az alábbi helyet: 

Komárom felől az 1-es úton beérve jobb oldalt található az étkezde. Kerítésen kiírásba GYROS, na gondoltam, akkor biztos van TÁL is, 1-nek jó lesz. Belépek, a jellegzetes gyros illat finoman megcsapott, a nyálelválasztás nyomban megindult, enni kell mese nincs. Főúrt kérdezem: Girosztál van-e? - Persze hogy van! jön a válasz. - Akkor kérek 1-et!                  - Rendben milyet kér?

Hopp!!!, na erre a kérdésre nem igazán voltam felkészülve, bevallom egy az egybe. Eddig nálam a girosztál az girosztál volt és pont. Illedelmesen megkérdeztem, hogy milyen választékból lehet szemezgetni, ekkor kaptam egy étlapot, saját magam is kinézhettem belőle. GYROS Tálak a következők: sima, beacon-ös, gombás ,sajtos. Mivel egyre éhesebb lettem, kikértem a békönöset, ha már lehet választani. Miközbe készült a kaja, átnéztem az étlapot, hamburgerek 390-490Ft, pidzák 3 méretben 700-980-2500Ft, gyros 600, gyros tálak 900-1100.

Kisvártatva megérkezett a rendelésem, első látásra igen korrekt adagnak nézett ki, meg amúgy is az volt. Gyros hús módjával, pirított kockázott bacon, sültkrumpli bőven, zöldségek szintén bőven, nagy tányéron telerakva, majd elfeledtem a teteje reszeltsajtal megszórva! Az önteteket külön kis adagolókba kihozták mellé. Az ízharmónia nem volt egy egetrengető, de az adag rendben volt, és teljesen jóllaktam. Nyomtam hozzá fél liter tonic-ot, így megállt a történet 1440-be.

  • Megközelíthetőség, parkolás: 10/10 (saját parkoló, közvetlen az út mellett) 
  • Kiszolgálás: 8/10
  • Kaja: 7/10
  • Adag: 9/10
  • Ár: 7/10

Azt kaptam, amit vártam, pozítív csalódás a korrekt adag volt mindenképpen.

Nem adtam fel a reményt, és tovább keresek, hátha van valami jó kis csülkösbabos, netán velőspacalos hely a környéken!!! Ha valakinek van tudomása ilyenről, ahogy mondani szokták, csak írja meg bátran, igérem leteszteljük!

Na mentem enni!

           

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pacalvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr54926076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása